Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2008. augusztus 2., szombat

Üveggolyó

Lujzitól kaptam a feladatot: az abc mentén haladó szabad asszociáció. Nos.

a- ablak. a világra, nyitottan. az enyém többnyire nyitva, és beintegetnek rajta a hajnalkák.

á- álom. Szeretek álmodni. Vannak álmaim.

b- barátság, barátok. Nagyon fontos, szeretem, ha igazi.

c-

cs -


dz- szerintem ilyen betűvel kezdődő magyar szó nincs.

dzs-dzsuva. nem szeretem, hogy ilyen dzsuvás tud lenni a város. persze leginkább akkor látom annak, ha rossz passzban vagyok (vagy ha végigsétáljuk Laci haverral éjszaka a körutat), mert olyannak látjuk a világot, amilyenek mi vagyunk. Jó passzban, tehát többnyire inkább a szépségét látom.
Szegény Dzsoni és Árnikát is újra kéne olvasni. Jajéshát Dzsuang Dszi álma.


e - emlék. nosztalgikus tipus vagyok, szeretek emlékeket idézni, de ennek az árnyoldala, hogy bizonyos dolgokon meg évekig rágom magam, hogy mi lett volna, ha...e

é - az élet, a világmindenség, meg minden. 42.

f - filmek. nagyon fontosak. az egyik dolog, melyben a legnagyobb szakértő vagyok (persze csak a magam műkedvelő, amatőr módján), és erre büszke.

g

gy

h - holdkő. hűség.

i-ihlet. szeretnék többet. jó lenne többet írni.

í

j - jövő, jóslat, jövedelem, csupa ambivalens érzéseket kiváltó szó. jujj.

k - koincidencia. szeretjük. meg az idegen szavakat használni is. meg az intimterrort is, akiknek mintha egyik számában elhangozna többször ez a szó (de lehet, hogy csak a konferencia meg a konkurencia, nem találom a számot).

kávé. kívánatos. kecsesség.

l

ly

m

n -


ny

o

ó

ö- önbizalom. Ön. szeretek magánzódni alkalomadtán. bénák az angolok, hogy még ezt se tudják.

ő- őr. Őrség. Őriszentpéter. egy régi őrségi nyaralás emlékei, anyuékkal utoljára hármasban. Vadása-tó, darázscsípés, igazi tehéntej, mustársárga kombi wartburg. leestem egy mászókáról a hátamra, és nem kaptam levegőt (-> az első halálközeli élmény)

p

q

r

s - shopgirl. mióta netezem, ez a nickem. a you've got mail című filmből loptam meg ryantől.

sz- szerelem. várlak már. mikor jössz?

t

ty

u

ú - útikalauz. Galaxis útikalauz stopposoknak. Örök élmény könyvben klasszikus és zseniális, filmben bárhányszor újranézhető, hol könnyezős, hol röhögős, imádnivaló szereplőgárdával (Martin Freeman, Zooey Deschanel, Billy Nighy, Sam Rockwell, Mos Def, és Alan Rickman hangja)

ü

ű

v

w- könnyű. wichmann. sokáig törzshely volt a Kazinczy utcán, sok fontos és kevésbé fontos dolog történt ott velem, de már régóta nem oda járok haza.

x- xenófobo. spanyol abc, első lecke, ez volt a példaszó. egy életre megjegyeztük, úgyhogy bármikor bármelyik spanyolnak a fejéhez vághatom, ha belémköt, hogy 'idegengyűlölő'. :) (természetesen helyes hangsúlyozással) :)

y- yonderboi, szerettem, egyik kérészéletű kapcsolatomra emlékeztet. (pábádám, i love budapest)
az y-t a spanyolok görög i-nek hívják (i griega)

z- zene. nagyon fontos. remélem, sosem süketülök meg. olyannal, amit nem szeretek, viszont a világból ki lehet kergetni.

zs

Közben kiderült, hogy segítség nélkül már nem megy a teljes abc, de égő.
A feladat közben jó kis Sergent Garciákat hallgatok, mint ez:
http://www.youtube.com/watch?v=k8WefZkBcSs&feature=related , aprópó, nem látta valaki a Sergent García cd-m? Évekkel azelőtt eltűnt. Mint Michael Buble, meg a Kököjszi és Bobojsza könyvem. Apropó, egyszer elkaptam legalább két éve a mezzón egy kortárs táncfüzért, amit Manu Chao számokra táncolt egy pár, na az kurvajó volt, ha valaki tudja az elérhetőségét, övő fele királyságom. (Ja, nem vagyok fiú, akkor királylányságom hehe. :)


Nincsenek megjegyzések: