Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2008. augusztus 22., péntek

Több, mint két hete altató nélkül alszom. :D Remekül. És újra álmodom. Fel sem tűnt, hogy eltűntek a jó kis színes-szagos-szélesvásznú álmaim. De most visszakaptam őket, és nagyon örülök. Van autósüldözés, meg minden, minden éjszaka.

Múlt hét szerdán a Tetthelyen voltunk Rékával, Endivel meg Kiével. Pénteken az édes jó anyám végigráncigált a két mammuton, hogy mi most ruhát veszünk nekem az esküvőre, ami persze nem sikerült, viszont sikerült teljesen kikészítenie. :D Gyűlölök vásárolni. Aztán haza, este pedig még kiruccantunk Veresegyházára fürdeni meg fagyizni egyet. Szombaton vissza a városba, majd este a Kertemben sörözgettünk Endivel, a haverjával, és az ő barátaival, majd befutott Lujzi és a húgomék is egy sörre. Hétfőn megint a Kertemben voltam, Virággal beszélettem egy pár órát, kedden mozi a középső húggal (senki ne nézze meg a Zohant, borzasztó), szerdán Endi új lakását takarítottuk Pannival, Kiével, aztán a wifiben söröztünk egyet. Tegnap meg az esküvő.
Ma meg lassan összeszedem magam, és indulok Kieékhez, ahol 3 napos nyárbúcsúztató partit tartunk, jó lesz.

Nincsenek megjegyzések: