Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2008. augusztus 7., csütörtök

Mai szcsr: Chris Messina (eleve ilyen névvel!). A Sírhant művekben figyeltem fel a fiatalemberre, aki mint Claire kollégája, majd barátja tűnik fel az utolsó évad végén, de most látom, hogy már a Szerelem hálójában c. filmben is szerepelt (jobban modva statisztált), és láthatjuk majd a nagyon várt új Woody Allanben, a Vicky Christina Barcelonában is. Előzetes: http://movies.yahoo.com/movie/1809912195/video

Múlt szombaton a Kertemben voltunk a Városligetben a húgomékkal, beszélgettünk egy nagyot. Vasárnap nagytakarítós, pihenős, videózós (megnéztem végre a Transylvaniát, zseniális szerintem, meg a Bárányok harapnak-ot, amin meg jókat mosolyogtam).

Hétfőn a szokásos nosztalgiaparty kicsit szűk körűre sikerült, csak Kie jött meg Esvé meg Lujzi, a Kópéra készültünk, de esőfelhők gyűlekeztek, így inkább a Sherlockba ültünk be, Esvé is hamar lelépett, szóval végre csaptunk hármasban egy igazi csajos-kibeszélős-visítvaröhögős estét.

Ma pedig megvolt az új Batman. Részemről jöhet a következő!

1 megjegyzés:

lúj írta...

Tartom azt, hogy az elkövetkező egy évben nem fogok tudni a sherlockba belépni arcpirulás nélkül, ritkán vagyunk ilyen szabadok, mint akkor. :)

A Kertemet meg tessék dicsérni, ugye, hogy mekkora jó hely? :)
Drága, de jó.