Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2008. augusztus 13., szerda

Anyád, Sharleen Spiteri 41 éves! Azt hittem, annyi, mint mi, vagy fiatalabb. (tőle rázott ki a hideg szombat reggel, persze jó értelemben véve). Így már nem olyan furcsa az a Texas videoklip, melyben Alan Rickmannel ölelkezik:

http://www.youtube.com/watch?v=BlVXvZUTjIs


Bár azért még mindig 21 év van köztük. Erről jutott eszembe, mennyire nem szeretem az olyan filmeket, amiben nagy a korkülönbség a szereplők között. Mert ugyan Alan Rickman szívem csücske, de ez a kategória érezhetően nem azt jelenti, hogy valaha is romantikus/cekcuális gondolataim támadtak volna vele kapcsolatban. (Hanem annyit, hogy jó színész, szeretem a karaktereit, a hangját, szeretem nézni a vásznon, na. Így akkor utólag is megmagyaráztam, hogy kerülnek az emberek ebbe a rovatba. Eddig 45-en, ha jól számoltam.)
Bár ennél még durvább a korkülönbség Billy Nighy és Kelly Macdonald között (27 év), akik a Kávé és szerelem c. esetlen kis filmben alakítanak párt. Hú, legyen gyűjtemény! Min. 20 év. Kérem a kommenteket, a legnagyobb korkülönbség filmbeli párok között! :) Lássuk, mit szedek össze első nekifutásra:

50 évvel az első: Peter O'Toole- Jodie Whittaker- Venus
40: Larry Hagman- Sanaa Lathan- Kés/alatt
36- Harvey Keitel- Kate Winslet- Szentek és álszentek (azért Mr. Wolf bámulatosan tartja magát, a szerep eljátszásakor 60 éves volt!)
35- John Cullum-Cynthia Geary- Miért éppen Alaszka? (Holling & Shelly)
35- Michael York- Liza Weil- Gilmore Girls
34- Bill Murray- Scarlett Johansson- Az elveszett jelentés (jó, nem is történik köztük semmi)
32 -Jeremy Irons- Dominique Swain- Lolita (jó, ez meg erről szól direkt)
31 Sir Ben Kingsley- Penelope Cruz- Elegy
30- Humphrey Bogart- Audrey Hepburn- Sabrina (de ez azért durva)
29- Billy Bob Thornton- Scarlett Johansson- Az ember, aki túl keveset tudott
28- Marlon Brando- Maria Schneider- Az utolsó tangó Párizsban
28- Michael Douglas-Gwyneth Paltrow- Tökéletes gyilkosság
27- Billy Nighy- Kelly Macdonald
27- Harrison Ford- Anne Heche- 6 nap, 7 éjszaka
26- Bruce Willis- Jessica Alba- Sin City
26-Jack Nicholson-Helen Hunt- Lesz ez még így se
25- Daniel Auteuil- Marie Gillain- A púpos
21- William Hurt- Charlotte Gainsbourg- Jane Eyre
21- Rex Harrison-Audrey Hepburn -My Fair Lady
21- Jack Nicholson-Michelle Pfeiffer- Az eastwicki boszorkányok
20- Kevin Spacey- Mena Suvari- Amerikai szépség (csak?)

Nos, más. A Sweeney Todd tényleg egy horror-musical. Horrornak viszont nem elég vicces/félelmetes/súlyos, musicalnak vontatott. Részemről egyszernézős, az érdekesség kedvéért, második alkalom helyett nézzük meg inkább újra a Halott menyasszonyt.

Nekem eddig valahogy kimaradt az életemből a South Park, de most már nem csak véletlenül kapom el esténként, hanem egészen célzottan. Kurvajó. Hogy hagyhattam ki ezt eddig? :D
Egyre jobban bejön az Office is (az amcsi verzió, az inglisnek azóta sem adtam még újabb esélyt).

Hetek óta be akarom fejezni az üveggolyót, de egyszerűen nem megy, pedig minden nap próbálom. Majd jelzem, ha kész. :)

Furcsa, két hónap múlva már majdnem fűteni kell. Kihalnak majd a növények az ablakból. Jövőre hamarabb ültetek.

Mai szcsr: Polgár Csaba, Peter Stromare, Casey Affleck, John Krasinski, Harvey Keitel, Rob Morrow, Jeremy Sisto, Jodie Whittaker

Nincsenek megjegyzések: