Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2008. augusztus 2., szombat

Elmaradást címszavakban bepótolós, majd kifejtősbe csapós

Kicsit sűrű két hét áll mögöttem, amit így utólag cseppet sem bánok.
Múlt kedden Mankáékkal Sherlock, koránhazamenős, szerdán Tetthelyen ünneplős Endi, Réka, Panni, Kie, Lúj. A helyszín nem is lehetett volna ideálisabb ennél a végtelenül lepukkant pincekocsmánál, és a nap célját is sikerült elérni, miszerint kibírtam az egész napot sírás nélkül. Csütörtök: munkából elkérdzkedős, szülőknek nemet mondani nem bírós, így velük hazamenős. Péntek: jó hangulatú kirándulásos az apci tengerszemhez, majd karmester úrrar találkozót kölcsönösen lemondós, otthonmaradós. Szombat: nagyszülőkhöz ebédre menős, majd este Zuboly koncertes, majd Kópé tetős. Vasárnap: vasalós, pihenős, pakolászós, olvasós, filmnézős. Hétfő: munka után anya által sörre csábítós, vele és kishúggal Tűzraktérbe beülős, majd wifiben (aka Akadémia) Pannival és Endivel beszélgetős.
Kedden Tér-Film-Zenére mentünk régi kolléganőmmel, Zsuzsival, akivel kb félévente egyszer tudunk összefutni, de mindig ott folytatjuk, ahol abbahagytuk. Szóval westend tetőn voltunk Harcsa Vera koncerten (aki így önmagában nem tetszik annyira, mint az Erik Sumo, bár ő egy kis napsugár, aki mindenkinek mosolyt csal az arcára, de Erzsivel és Ambrussal kiegészítve nekem sokkal érdekesebb, főleg, hogy ők együtt nem csak jazzt játszanak, mint Vera magában), utána átmentünk a Kópé teraszra, és beszélgettünk egy nagyot jövőről, pasikról, barátságról, álmokról...
Szerdán az Aloéban voltunk Endi legjobb barátnőjének leánybúcsúztunk. Előtte aggódtam, mert én nem ismertem a lányt, nem értettem, mit keresnék ott, nem is nagyon szeretem az ilyen rendezvényeket, de Endi annyira erősködött, mert a barátnőjének nincsenek Pesten barátnői, akiket elhívhatott volna, hadd ne üldögéljenek kettesben, menjünk már el, hogy elmentem. Aztán kiderült, hogy kb. 5 éve már találkoztunk is egyszer a leányzóval, aki nagyon kellemes meglepetés volt, ugyanis tök jó fej, laza csajszi, ha majd visszajön Pestre dolgozni, megmondom Endinek, hogy hívjuk el gyakrabban (mellesleg nem is értem, miért féltem tőle, ha Endi legjobb barátnője, hogy is lehetett volna rossz fej, vagy sznob, vagy hűvös? Megint a hülye paráim és prekoncepcióim). Az este igen jól sült el, az említetteken kívül természetesen Panni, Réka és Kie részvételével, játszottunk, nagyokat kacagtunk, etc.
Csütörtökön NagyÁnál voltam, majd persze megint megjött a kedvem, hogy lenézzek valahova, hát telefon Panninak, Endinek, és a nagy vihar közepette nagy nehezen eljutottam Endihez, megmutatta a lakását (csodajó), majd lementünk Wifibe. Szokásos világmegváltó beszélgetés, majd Kie is csatlakozott.

Nincsenek megjegyzések: