Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2008. augusztus 11., hétfő

Úgy érzem magam, mint egy kisgyerek, akit beeresztettek egy hatalmas játékboltba, ahonnan azt válasz, amit akar: találtam egy nagyon jó zeneletöltő oldalt, három napja nem nagyon tudok elszakadni. 9 cent egy dal.

Közben találtam érdekességet, meg igazgyöngyöket is.

Erről például nem tudom eldönteni, hogy nagyon tetszik, vagy annyira azért nem, de a zsenialitásához talán nem fér kétség:
http://www.youtube.com/watch?v=25VGdNU3nrU&feature=related
Imogen Heap egyébként a Frou Frou nevű formációnak is oszlopos tagja, abban kicsit kommerszebb/fogyaszthatóbb a produktum.

Na és kinek jut már eszébe remixelni Enyát és Prodigyt? Ez is valószínűleg egy zseninek, ezen a számon vigyorgok kb. 4 napja:
http://www.youtube.com/watch?v=3CTJqwX-AwM

Szombat reggel erre keltem, kirázott a hideg:
http://www.youtube.com/watch?v=pUtnQTzimMw
A hölgy egyébként a Texas nevű banda korábbi énekesnője.

Az mp3 lejátszó tartalma tehát nagy örömömre sokat frissült, került rá többek között Guano, skeewiff, Once filmzene, Miss Platnum, The Cat Empire, Editors, Pink Martini, Psapp, Louise Attaque, Adele, Snoop Dogg, The Last Shadow Puppets, Tilly and the Wall, Sigur Rós, stb. Iszonyú, mennyi időt lehet ezzel elbaszni. :)

Amúgy pénteken Nana Andrissal, szombaton videóparti Kieéknél Endivel meg Lujzival, megvolt a Kissing Jessica Stein, a Szaturnusz gyűrűjében, és a Shortbus, meg nekem vasárnap este még az Álom tudománya.


Bájdövéj, így pár nappal később, hogy megérleltem az élményt, kijelenthetem, hogy az új Batman kicsit túl van mitszifikálva. Aznap megnéztem a Hideg nyomont is, és az azóta is mozgat, míg Batmanre már alig emlékszem (persze Heath Ledger zseniális, de azt hiszem, kicsit túl sok volt az élmény egyszerre). Az Egyszert meg már vagy egy hónapja láttuk, és azóta is gyakran eszembe jut. A polcon a helye.

Megjött a vízszámla, nem merem kinyitni.

Egy hete altató nélkül alszom viszont. Eldöntöttem, és kész. Bár csak ilyen homeopátiás cuccos volt, de akkor is. Nincs nekem erre szükségem. :)

Inkább ilyen altató legyen:
http://www.youtube.com/watch?v=F1ZTrPIM5bU

1 megjegyzés:

lúj írta...

örülök. :)

az özpeteket nemn játssza le a játékosom. :(

a sb hogy tetszett a csajoknak?
volt pénzelszámolás?

és mi a helyzet a számlával? :)