Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2008. augusztus 27., szerda

Pénteken tehát megkezdtük a háromnapon nyárbúcsúztató partit, ami nagyon jó volt. Délután fél négytől szépen lassan gyülekeztünk, lelazulás, olvasás, rablórömi, beszélgetés, kajakészítés (rántott kagylót és héjában sült kruplit varázsolt nekünk Péter, mi meg hozzá salátát), majd a szokásos mostmutasdmegbe fulladt az este. Majd aludtunk. Másnap melegszendóreggeli, néztünk Verdákat, ami kellemes csalódás volt végül, bár eleinte nagyon húztam a szám, hogy miezbazzeg, beszélő autók?, de aztán magába szippantott úgy a felétől, este énekeltünk, táncoltunk, nagyot buliztunk, másnap néztünk Szaffit, meg Álom tudományát. Arról már cikkeztem, milyen szar volt visszajönni a valóságba. Úgyhogy héfőn laza otthonülős, főzőcskézős (Jászainál 300ért kapni surimiutánzatot), nagymosós, South Park töltős és nézős este volt. Tegnap NagyÁnál voltam, mostmár elkezdtünk igazi kineziológiás-izomteszteléses-oldásos módszerekkel menni, közben beszél rá, hogy menjek el családfelállításra. Hömm. Előbbi tetszik, utóbbiról még nem vagyok meggyőzve, tényleg nem megy máshogy?

Na mindegy, eszembe jutott valamelyik nap, hogy majd kaptok ide néha esti mesét, például belinkelem vagy másolom Nektek valamikor a Sün Balázst, mert az milyen zseniális, (és viszonylag függetleníthető a Balázs-fóbiámtól, mert sokkal korábbi a rajongás, mint a fóbia kialakulása). Arról meg eszebe jutott Csipike is, aki a legnagyobb király, feltétlenül ajánlom mindenkinek, itt fent van az egész:
http://mek.oszk.hu/02500/02507/02507.htm
Csipikét egyébként a régi lakótársnak, Leilának köszönhetem, ezúton küldöm neki a hála és köszönet énekét, bájdövéj nem táplálok már haragot magamban, sőt kívánok neki könnyű szülést, egészséges babát, sok boldogságot, de többet nem szeretnék vele álmodni, köszi.

Lázár Ervin is nagy arc, ott van például a Berzsián és Dideki, hogy ne rögtön A négyszögletes kerek erdővel, vagy a Hétfejű tündérrel jöjjek. Vagy felnőtteknek ott van a Fehér Tigris, aminek neki kéne futni még egyszer. Na meg egyik este tényleg a Szegény Dzsoni és Árnikát kéne South park helyett.
Kiskoromban szerettem a Vidám meséket Szutyejevtől (főleg a Kisréce és kispipit
http://www.freeweb.hu/nlctb/docs/baba/Vidam_mesek.doc), meg ezt a könyvet http://antikva.hu/onan/reszletek.jsp?katalogus_id=155422&katalogusid=155422, odavoltam Füzesi Zsuzsa rajzaiért. Viszont mindig utáltam a bohócokat.

Régóta készülök, hogy frissítsem, kiegészitsem a linkajánlót itt oldalt, hogy mostanában merre járok, mert egyre több olyan blog van, ahova naponta-kétnaponta visszanézek.

Mostanában az office-ra és a south parkra vagyok rákattanva.

Ma kezdődik a velencei filmfesztivál. Egyszer elmennék egy ilyenre. Azért kicsit bánatos voltam, hogy idén nélkülem múlt el a Völgy, a Sziget, és az összes fesztivál, melyeket még sosem kóstoltam meg, pedig mindig szerettem volna. Határozttan kijelenthető, hogy valóban ez volt életem legszarabb nyara, most, hogy 4 nap van hátra belőle, ahogy azt előre sejtettem. De végülis egész jól viseltem. És nem hagyom magam. Jön az ősz, fel a fejjel, végre elviselhető az időjárás még a légkondin kívül is, sőt, már lehet egy picit fázni éjszaka, ezt így imádom. Vannak tervek, hogy merre tovább, mármint persze nem szakmailag, az most, meg már régóta csak munka, de a magánszférában.
Megoldódott a vízszámla-pánik, sztornózták az 50k-s számlát, sőt most épp meglepve konstatáltam, hogy van pénzem befizetni az ehavi csekkeket! Valószínűleg azért, mert kaptunk kajajegyet, és abból kajáltam, mert azért ebben a hónapban nem éltem nagyon szerényen. Bár egy új egeret vennem kéne ma, mert tegnapelőtt teljesen szétszedtem, hogy kitakarítsam, össze is tudtam rakni, de azóta azért nem tökéletes szegénykém. Kéne már egy optikai.


Költözik Endi, költözik Lujzi, lassan teljesen nagylányok leszünk. Panni párt talált, és amúgy is úgy tűnik, a helyén van. Bár eléggé eltávolodtunk egymástól az utóbbi időben, de ez sem ejt kétségbe, mert volt már ilyen, csak a dolgok szokásos hullámjátéka.

Van még az évre kb 18 szabadnapom, szóval dolgozni sem fogok vészesen sokat remélhetőleg, és ráadásul számolgattuk tegnap Lujzival, és úgy fest, hogy akár 9 napra is lemehetnénk szilveszterezni a szokásos Bódvaszilasra, mert annyira szerencsésnek tűnik a bolygók együttállása. Reméljük, valóban ilyen szerencsés. Persze jó lenne addigra pár fickót szerezni, ha nem is párnak, de legalább havernak, mert férfi nélkül, vagy eggyel nem annyira jó ott. Szóval vannak tervek. Bár évek óta mindig volt egy-egy pasi, aki úgy nézett ki, lejön, aztán mégsem tette, pedig nagyon vártam, és ezek nem is mindig voltak romantikus töltetű történetek. Szóval jobb, ha már most leállok azzal, hogy hiú reményekbe ringatom magam. Az sem szerencsés, ha mindenki párral jön, én meg megyek bohóckodva gyertyát tartani, magamból csinálva viccet, hogy inkább bohócnak tartsanak, mint szánalmasnak.

Nincsenek megjegyzések: