Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2008. július 13., vasárnap

Tegnap elmentünk a családdal Délegyházára, ahol kis túlzással a gyerekkoromat töltöttem. Minden nyáron nyaraltunk ott pár hetet, ott tanultam meg úszni, stb. Kitörölhetetlen ez a hely, számolgattuk anyuval, hogy érettségi nyarán voltunk ott utoljára, tehát 9 éve. Sokkal jobban kötődöm ehhez a helyhez, mint bármilyen más nyaralóhoz. Mit nekem a Balaton, ha mehetek Délegyházára? Felmásztunk mezitláb a sziget tetejére, de a barackfát már nem leltük, ugráltunk a stégről, ahonnan rengeteget ugráltunk annak idején, és a szomszéd falu határában megtaláltuk a legviccesebb nevű boltot: http://picasaweb.google.com/shopgirl24/VegyesEzAzBulik/photo#5222425825365022994

Nagyon jól éreztem magam, szénné égett a hátam.

Ha nagy leszek, majd szeretnék itt valami putri kis nyaralót egy kis stéggel.

Újraolvasom a Régimódi történetet, mert ugye adják a tévében, és annyira összezavarodtam azt nézve, hogy muszáj volt gyorsan utánanéznem, hogy ki kicsoda. Kicsit sem egyszerűbb a családfa, mint a Buendíáké, ellenben ha lehet, még jobban emlékeztet a sorsuk valami ókori görög drámára.
Ez a feldolgozás egyébként szerintem nyomába se ér se Abigélnek, se Tündér Lalának, de azért elmegy. Főleg, hogy az első két rész nagy részét a pusztazámori Öreg Tölgy fogadóban forgatták, mely hely szívem egyik csücske. Vicces, hogy Egri Márta játssza 3 évvel fiatalabb húgának, Egri Katinak az anyját, aki már egyébként az Abigélben is szerepelt (info by Anya), és nagyon várom már a következő részeket, melyekben felbukkan majd Tompos Kátya, aki szerintem generációjának egy kiemelkedően tehetséges színésznője, (és mellesleg iskolatársunk volt Lujzival). Már ebben is ő szerepel, amit korábban belinkeltem:
http://magyar.film.hu/object.2d03a575-720e-468f-b37f-fc928b5a4874.ivy
És Básti Juli és jó lesz, mint Bányai Rákhel.

Nincsenek megjegyzések: