Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2008. július 11., péntek

Krétakör update: Két nappal a krétakör-koncertes bejegyzés után elkaptam egy Volt-híradóban egy Péterfy Bori riportot, aki azt mondta, hogy ők szeretnék a zenekart tovább csinálni, pl. ősszel biztos lesz promóciós turné a lemez megjelenésével kapcsolatban, szóval meg lehet nyugodni, kedves rajongótársak.

Szombaton megvolt az utolsó spanyol, búcsút vettünk egymástól a lányokkal. Utána átjött Kie és Endi, megnéztük a Sötétkékmajdnemfeketét, nassoltunk. Megint nagyon tetszett ez a film, annyira szeretem a spanyolokban, hogy olyan érkékenyen és őszintén tudnak bizonyos témákhoz hozzányúlni. És a zenéje is gyönyörű.
http://www.youtube.com/watch?v=XERzdtk-FY0 (És nem mellesleg, majdnem mindent pontosan értettem, még azt is, hogy adott mondatban miért indokolt a subjuntivo, meg ilyenek, szóval nem hiába keltem szombat reggelenként olyan korán.)

Utána elmentünk megnézni Panniék új előadását megnézni, a Világbölcsét, mely cigány népmeséken alapul, és nagyon jól szórakoztunk. Panni egész egyszerűen zseniális volt az 1000 éves (pszicopata) világbölcse szerepében. Utána a Lánchíd sörözőben és környékén töltöttük az estét. Kimentünk közben Kievel megnézni Palya Beát a hídünnepre, ahol Lujzit is összeszedtük, de a koncert szarul volt hangosítva, és tömeg is volt, tehát hamar visszatértünk a többiekhez a Lánchídba, ahol ekkorra már gyakorlatilag szabad szék sem volt. Majd a tárulsulat dalolni is kezdett, onnantól kezdve inkább az utcán álldogáltam az italommal, és a tulajjal, vagy Kiével beszélgettem. Aztán éjfél után hazaindultunk, és másnap egész nap punnyadtam.
Hétfőn a kópé teraszra indultunk a régi pajtikkal, de épp elkezdett ömleni addigra az eső, szóval az Aloéban kötöttünk ki.
Szerdán Manka egyik barátnőjénél voltunk vacsorán négyesben, csütörtökön a Városligetben kószáltunk a családdal.
Nem igazodnak el mostanában rajtam az emberek, azt hiszem. Megnyugtatom őket: én se magamon. Már ha ez megnyugtató...

Nincsenek megjegyzések: