Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2008. július 2., szerda

Kora reggel leönöttem magam kávéval, majd órákon keresztül béna céges reklámpólóban üldögéltem, míg száradt az ingem.

Majd rájöttem, hogy borzasztó hibát vétettem, ugyanis a múltkori szívem csücske rovatból tökéletesen érthetetlen módon kihagytam Christian Bale-t. Pedig ő dobogós. Lemaradt Alan Rickman is, Gary Oldman is, Steve Zahn is. No meg Matthieu Kassovitz, Heino Ferch (a bajor brúszvillisz), Ulrich Mühe (a sajnos korán elhunyt német kevinszpéci), Gael Garcia Bernal, Jason Lee, Charlotte Gainsbourg, Paz Vega, az eredeti Kevin Spacey, Daniel Auteuil, Rachel Griffits, Sergi López.

Amúgy egész nap a tegnap felfedezett Khívától keletre blogot olvastam egyre növekvő lelkesedéssel, már amikor épp nem fulladtam a munkába.

Nincsenek megjegyzések: