Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2008. július 1., kedd

Japánt kihagytam a korábbi bejegyzésből, félig-meddig tudatosan, de ez az összeállítás kedvet csinált, úgyhogy majd egyszer oda is: http://kk.blog.hu/2008/06/30/erdekes_adatok_japanrol
Igazából jobban megnézve az egész blog nagyon jó: http://kk.blog.hu/2007/07/02/legek

A legutóbbi poszt talán szomorkásnak tűnhetett, pedig annyira nem szántam annak, sőt. (míg igazán le voltam törve, inkább nem is írtam). Szóval már javulóban a helyzet, de azért köszönöm a biztató jellegű reakciókat.

Voltunk szombaton a Krétakör koncertjén a Millenárison, mely egészen megdöbbentő módon 3 órán keresztül tartott. Nehéz volt a szívem, mert nem tudtam, az utolsót látom -e, vajon a színtársulat átalakulása lesz -e hatással a zenekarra is. Remélem nem. Érdekes, gondolkoztam közben, és arra jutottam, 10-12 alkalomnál többször biztosan nem találkoztam a Krétakörrel, és ebben minden koncert is benne van, és mégis annyira a szívemhez nőttek ezek az emberek. Mi az a varázs, ami miatt ilyen hatással tudnak lenni az emberekre? Előtte-utána Marximban alapoztunk-levezettünk Rékával, Kiével, meg az Új-Zélandról pár hónapja hazatért Péterrel.

Vasárnap vasalni voltam, hogy legyen miből bulizni este, de amilyen szerencsém volt, végül mindenki lemondta a Péterfy Bori koncertet, úgyhogy rögtön meg is spóroltam a frissen megszerzett bankókat, és elkezdtem selejtezni meg rendet rakni a szekrényekben. Azt hiszem, túlzottan ragaszkodom a tárgyakhoz, erről le kéne szokni. Rengeteg cuccot dobtam ki, de még is maradt elég. Hihetetlen mennyiségű prospektust, brosúrát, freecardot őrizgettem (és akkor még nem is említettem az összes mozijegyet, mióta moziba járok), pedig ugye tavaly költöztem, és emlékeim szerint akkor is hetekig selejteztem.
Tegnap végre befizettem a csekkeket, meg voltam dvd-t vásárolni, végre a polcon a Szaturnusz gyűrűjében, és a Sötétkékmajdnemfekete, meg egy meglepi Lujzinak, de sajnos az Álom tudományát nem sikerült magamévá tenni, mert elfogyott. Remélem, máshol még lesz.
Utána még elrohantam könyvtárba is, mert nyárra bezár, mindezt ebben a remek fülledt időben, de végre elintéztem a dolgokat, szóval hasznosnak éreztem magam.
Este pedig megkóstoltuk a lányokkal a Kópé teraszt, a Skála teraszán. A nyugatinál, a forgóóránál lévő hátsó csigalépcsőn közelíthető meg. Jópofa hely, és már 390-től kapható ser (Soproni). Egyszer mindenképpen ajánlom végigülni ott az estét, és fentről szemlélni a világot, meg a naplementét, meg a szemközti pályaudvart.
Sajnos jellemző tendencia, hogy ha valamilyen terméket nagyon szeretek, akkor annak megszüntetik a fogalmazását. Az első ilyen huszárvágás a kedvenc parfümöm eltűnése volt (Lilian Barony), aztán a zöld fanta, amiért megvesztem. (most megint láttam, de az nem lime-os, hanem zöldalmás :(), aztán a második kedvenc parfümömet is kivonták a forgalomból, az orfilame Sea-jét, majd később azt az árnyalatot, amivel festettem a hajam évekig, valamint a sárgadinnyés burger king shake-et.

Örömmel töltötte el a szívem hirtelen:
-a nyugati aluljáróban tegnap este a hittérítők helyén a poharakon zenélő bácsi épp elkezdett egy számot, messzire kísért a vidám dallam.
-ma reggelre kibújt az első két hajnalka az ablakomban.
-éneklő utcaseprő bácsi a Margit körúton munkába menet.

Megjelent pár új jelenet a Hellboy 2.-ből, amit nagyon várok, hát ígéretesek: http://www.collider.com/entertainment/news/article.asp/aid/8352/tcid/1http://www.collider.com/entertainment/news/article.asp/aid/8352/tcid/1/pg/2 ("You woke up the baby!" muhhahaha. Ez a film cool)
Ezen kívül remegve várom még a Tropic Thundert (http://movies.yahoo.com/movie/1809912814/video/7004235), a Be kind rewind-ot (http://movies.yahoo.com/movie/1809761737/video), az új Batmant (http://movies.yahoo.com/feature/thedarkknight.html?showVideo=1), a Vakságot (http://movies.yahoo.com/movie/1809916711/trailer).

Több, mint másfél év után szombaton lesz az utolsó spanyolórám. Legalábbis egyelőre. Hihetetlen élmény lesz a kétnapos hétvégék sora! Azért kicsit sajnálom, de már anyagilag sem engedhetem meg magamnak igazán, és már nem okoz akkora örömöt, és a csoportban is egyre több a vita és a széthúzás. Azt tervezzük, hogy hármasban elmegyünk angoltanárhoz Kiével és Endivel.

Nincsenek megjegyzések: