Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2008. július 23., szerda

Egy napon születtem Radiel Radcliffe-el (aka harrypotter), Philiph Seymour Hoffmannal, Monika Lewinsky-val :), Omar Epps-szel, Titiyóval, Slash-sel, Eriq la Salle-lal (aka doktorbenton), Woody Harrelson-nal (meg az apukájával), Larry Manettivel (rémlik? biztos hallottad ezerszer, ő volt Rick a Magnumban :)), Martin Gore-ral, Jagelló Annával.

Wiwen 4 közös ismerősöm van Péterfy Borival és Harcsa Verával, Bella Levivel 2.

Nagyon érdekes jelenség a születésnap-paradoxon:
http://hu.wikipedia.org/wiki/Sz%C3%BClet%C3%A9snap-paradoxon

Tegnap bóklásztam imdb-n, és felfedeztem, hogy Jeffrey Dean Morgan járt Mary-Louise Parkerrel (gondolom a Spangli forgatásán találkoztak, melyben előbbi özvegye az utóbbi), Mary-Louise (aki részben svéd) pedig korábban járt Billy Cruduppal (aki kicsike, csak 174 cm), de elhagyta őt 7 hónapos terhesen Claire Danes-ért (ejnye). És Billy meg Jeffrey együtt játszanak a Watchmenben, mely jövőre érkezik a magyar mozikba.

Kedvcsináló előzetes: http://www.apple.com/trailers/wb/watchmen/

Bár állítólag JDM abban is meghal, mint elég sok filmjében, lehet, hogy ez szűrési feltétel nála a szerepválasztásnál? :)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!

Látom a románcot kergeted te is.
Shopgirl.. én is pont erre a nickre gondoltam a múltkor a you've got mail kapcsán.
Aol-ra akartam vele én is felmenni (ahogyan azt a filmben is teszi meg és tom).

Hogy vagy?

A korábbi kommentedben kicsit magamra ismertem.

NY152

shopgirl írta...

Szia! Én remekül, köszi. Milyen kommentben? Kicsit értetlen vagyok. Továbbra is jelezném, ha névtelenül írsz, nem tudok levelet írni. :)