Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2008. július 13., vasárnap

Ma elmentünk Endivel és Rékával megnézni az Egyszert. Egyszerűségétől oly nagyszerű ez a film. Eszembe jutott, ahogy néztem az Oscart, és fogalmam sem volt, kik ezek az emberek, de már akkor is éreztem, valamiért fontos ez a győzelem.
http://youtube.com/watch?v=CoSL_qayMCc

Volt egy jelenete a filmnek, ami kifejezetten nekem szólt, legalábbis úgy éreztem.

Jó tudni, hogy a való világban igazán összejött ez a két ember. Reményt ad. Hogy van még valódi élet ezen a bolygón. Tud győzni a kicsi, a lúzer, és meg is találhatja a párját. Sőt, még Oscart is nyerhetnek: http://youtube.com/watch?v=qx8yLvb0gZM&feature=related

És milyen gyönyőrű, mikor Jon Stewart (szívemcsücske ő is), visszahívja a lányt, mert ő már nem jutott szóhoz. Van még emberség a világban.

Utána az el-eleredő esőben kerestünk egy helyet, ahol ihatnánk egy-két sert, zárva volt a Nana is, a Tandem is, így végül a Loch Nessben kötöttünk ki, ahova már indulásom előtt becsatlakozott Panni és Kie is.

Nincsenek megjegyzések: