Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2008. május 20., kedd

Tegnap este végül csak sikerült társaságot szereznem, nem is nehezen, Pannihoz és Endihez csatlakoztam a Caesar-ba, ott volt velük a kedvenc magar rendezőm is, valamint sikerült végre megismerni Ildi barátnőjüket, akiről már ezerszer hallottam, össze is futtottunk párszor, de sosem lettünk rendesen bemutatva egymásnak. Most órákig beszélgettünk, nagyon szimpatikus. Befutott később Endi unokatesója, minek következtében egész este ingyen ittunk, mert önhatalmúlag magához ragadta a rendelés és a fizetés jogát. Egyre többször tűröm el, hogy valaki fizessen helyettem. Ez vajon a nőiesedésnek tudható be? Részben biztosan, mert ennek ugye az is része lenne, hogy ne harcoljak mindig, mindenkivel körömszakadtáig. Ha tényleg ezt akarják?!
Mostmár megtaníthatna valaki, hogy hogyan kell statgépet applikálni a blogomra, mert egyre jobban érdekel, hányan, honnan jönnek ide.

Nincsenek megjegyzések: