Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2008. május 19., hétfő

Címszavakban: Pénteken parázslottam, megint nagyon jó volt, már nagyon sokan vagyunk, és ez jó. Szombaton spanyol, elég készen, délután sörfesztivál a Károly krt-on, jó volt, békebeli majális hangulat vicces zenei aláfestéssel (Kievel és Endivel), utána nagyszerű Intimterror koncert a Filterben, beszélgettem Sanyival -akivel keringőztem a szalagavatón-, meginvitálttam magam a szokásos sörözéseikre a gimis fiú osztálytársakkal, (kíváncsi leszek, mi lesz belőle, ahány ilyen ígéretet én már kaptam), csatlakozott Réka is. Vasárnap összcsaládi banzáj a nagyszülőknél, aztán laza tonikozás a Corvinnál a szokásos sörözőben. Ma meg hétfő.

Nincsenek megjegyzések: