Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2008. május 25., vasárnap

Újabb címszavas következik: szerdán NagyÁ, aztán lementem Nanába, Andráshoz, haverjához és Kie-hez csatalkozva, majd később befutott Endi és Panni is, a fiúk pedig elvonultak BL döntőt nézni. Pannival elkezdtünk dumálni, amiből egy elég parázs vita kerekedett. Nem örültem, de nem jutottunk egyről a kettőre, szóval leléptem. Hazafelé még írtam neki egy sms-t, amire válaszolt is, hogy minden rendben.
Pétneken a szokásos szakítós parázsláson vettem részt. Most nem voltunk olyan nagyon sokan, és a törzstagok közül is többen hiányoztak, de mindemellet természetesen újabb remek estén vagyunk túl. Összefutottam közben Brigivel, régi kedves barátnőmmel, de persze nem hozzánk jöttek, hanem valami céges partyra.
Szombaton spanyol, majd egy kis vasalás, aztán haza, este pedig alapoztunk kicsit Kievel, Pannival meg Rékával a Cinema caféban a Corvinnál (megint összefutottunk Brigivel, lol), majd át ZP-be Kaukázusra, ami nekem személy szerint csalódás volt, csak a Szalai Évától voltam elragadtatva, a többi szám nem pörgetett fel, de lehet, hogy velem volt a baj. Utána még táncikáltunk kicsit, aztán hamar leléptem, mert Laci haverom egy barátnőjével kocsival jött, és hazáig hoztak. Aztán ennyi is volt a hét. Ma még eltekertem vasalni törülközővel a nyakamban (végre egyszer nem maradtam le!:)), aztán haza, tervezgettük Lujzival, hogy csinálunk még valamit, de befáradtam, bepunnyadtam, szóval már nem lesz semmi jó eséllyel.

Nincsenek megjegyzések: