Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2008. május 15., csütörtök

Arra az elhatározásra jutottam kedden, hogy úgy fogom magam megóvni a kísértéstől, hogy minden este elmenjek valahova, hogy ha engem nem hív valaki napközben, hogy találkozzam vele, akkor én sem hívok senkit. Nem is hívott senki, szóval sajnos bejött a terv, így kissé csalódottan hazakullogtam munka után.
Viszont szerdán Manka már délelőtt felvetette néhány sör lehetőségét, így munka után lecsüccsentünk a Piccolo sörözőbe a Pozsonyi útra, kibeszéltük a pasikat, a nőket, az életet, szóval remekül voltunk, majd lenézett hozzánk Kie flamenco előtt, aki épp munkalehetőségek között próbált dönteni. Meghallgatta a tanácsainkat, de csak sikerült megerősíteni abban, amit már magától is kitalált. Mindenesetre nagyon drukkolok neki, hogy találjon valami magának valót, ami mellett marad ideje ránk is, meg művtörizni is. Kie elrohant flamencóra, engem meg rávett Manka, hogy menjünk föl hozzá, mert hozott nekem szlovák sereket Kassáról. Úgyhogy felugrottam hozzá, ott folytattuk a sörözést, egy haverja is csatlakozott hozzánk, megnéztük a Dr. House-t, főztünk, röhögtünk, csak így öregesen.
Ma megint itthon el kellett volna menni vasalni, mert gőzöm sincs, mikor szorítok rá időt, de inkább hazajöttem, hogy majd takarítok, meg spanyolházit írok. Na persze. :)

Nincsenek megjegyzések: