Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2008. március 20., csütörtök

Vasárnap este a rokon fiatalember hozott be minket a városba, és miután kitettük a nagyszüleimet, kettesben maradtunk, és elvitt a Nagyvárad térig. Jót dumáltunk, meglepően hasonló platformon vagyunk sok kérdést illetően. Beültem az Akadémiába, majd hamarosan megjöttek a többiek, és utána mentünk a Trafóba a Pestiesti című Krétakör darabra. Többnyire tetszett, bár kicsit nehezen szoktam hozzá, hogy ez most nem egy igazi darab, inkább csak valamiféle installáció. De alkalmanként hatalmasakat röhögtünk. Annyira szeretem ezeket az embereket; a fiatalokat is, de az idősebbeket kivétel nélkül. Gyabronka, Csákányi, Mucsi, Terhes, annyira jó, hogy ilyen fiatalosak, nyitottak. Tegnap este viszont hallottam a tévében, hogy többen kiszállnak jövőre, pl. Péterfy Bori, meg Csákányi. :( De aztán meg maga Schilling Árpád is beszélt, ő meg azt mondta, hogy nincs senki kizárva, de meg kell újulni. Egy bennfentesebb haverommal dumáltam, ő meg ki van akadva, hogy ez egy szekta; lementek alkotótáborba, és mindenkinek elvették a mobilját, még a terhes feleségének is csak úgy tudott hazatelefonálni az egyik, hogy kiszökött az utcai fülkéhez. Hát nem tudom. Na mindenesetre nekem tetszett a darab.
Hétfőn megnéztük Manka barátnőmmel a Majdnem szüzet, és hiába csíptem ki magam, természesen nem volt ott, akivel találkozni szerettem volna. És még a filmtől sem voltam elragadtatva.
Kedden végül nem mentem filmklubba, ellenben elmentem munka után Lajos utcai homeopátiás patikába, ahol végre volt az a bogyó, amit kerestem, viszont nem fogadták el a kártyámat, szóval kicsit idegesen fordultam vissza. Este meg találtam még vagy kétheti adagot ebből a bogyóból, szóval ideiglenesen megoldódott a helyzet. Mostam, megnéztem a Wilbur öngyilkos akar lenni c. filmet, majd elkaptam a Vészhelyzet végét, meg a Grace klinikát. És meglepődtem, hogy mennyire tudok élni nélkülük, pedig korábban milyen függő voltam.
Tegnap pedig voltam megint NagyÁnál, és nagyon megdícsért, ami nagyon jól esett. Aztán leugrottam Panniékhoz az Artkatakombába, megittam 1 db sört, aztán nagy vidáman hazamentem.

Nincsenek megjegyzések: