Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2010. október 29., péntek

Tegnap végre azt hiszem magyarázatot találtam az egyik nyári történetre. Réka szerint nem találtam, csak kitaláltam, és ostobaság, de szerintem meg ő téved. Bizonyos szempontból megnyugodtam, bizonyos szempontból meg elkezdtem azon agyalni, hogy ha helyes a sejtésem, akkor lehetne tenni valamit. Lehetne, de nem akarok, és nem lenne semmi értelme megmagyarázni valakinek, hogy a rólam kialakított képe mennyire téves, és én nem is olyan lány vagyok. Így azért könnyebb, hogy azt vélelmezem, hogy ez van mögötte, az már csak az én elcseszettségem, hogy mindenre magyarázatot akarok találni, és ha nem kapok, nem tudom lezárni. :)

Nincsenek megjegyzések: