Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2010. október 4., hétfő

Érdekes. Nagyjából a felénél járok az Ízek, imák, szerelmeknek, nem annyira tetszik, de az a furcsa, hogy elgondolkodtat, és magamra ismerek: én is kontrollkényszeres vagyok, szorongó, nem tudom lecsendesíteni az elmém... Egyre több benyomás tol arrafelé, hogy foglalkozzak végre valamilyen meditáció jellegű dologgal, mert különben szétszakadok. Már olyan régóta foglalkozom felszínesen ilyesmivel, de nagyon azt éreztem, hogy nem nekem találták ki a meditációt - holott volt egészen megdöbbentő élményem is - egyszer -, de lehet, hogy csak többet kéne próbálkozni, vagy keresni kéne valami olyan formát, ami mozgással is kapcsolatos, mint a jóga vagy a Tai-chi.

Nincsenek megjegyzések: