Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2010. október 24., vasárnap

Tegnap isssszonyatosan produktív voltam, ablakot szigeteltem és mostam, függönyt mostam és vasaltam, porszívóztam, felmostam, sütöttem, és csak után ültem le filmezni meg reggelizni. Vállveregetés. Így is megvolt az új Weeds (egyre idegesítőbb, lassan abbahagyom), a Big Bang (10/10), az Office (Timothy Olyphant, lol), a Dexter, a Wild target (micsoda szereposztás! Billy Nighy, Martin Freeman, Emily Blunt, stb. 9/10), a Splice (Hmm. 6/10. Adrien Brody mikor lett ilyen jó pasi?), és a Fantasztikus Róka úr (befejezésképp inkább ezt választottam az új Kísérlet helyett*, jó döntés volt. Bűbájos, vicces, kedvenc 10/10). Szóval ahogy a számokból láthatjátok, végre talán megtörik az idei átok, és az utolsó pár hónapban azért lesznek igazán jó filmek is.


*Azt majd most reggeli mellé szerintem.

Nincsenek megjegyzések: