Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2010. október 20., szerda

Nos hát a Bibliothéque Pascal egészen más volt, mint amire számítottam. Bár, ha jól meggondolom, hosszú idő óta az első film, amit majdnem 0 előzetes információval néztem meg. Bájdövéj, az Európa büdös. Kazte szerint mindig is az volt. A film olyan 6/10.

A Fahéjban viszont jó illatok szállonganak és kellemes találkozásokat bonyolíthat az ember régi ismerősökkel.
A házi vörösboruk annyira nem jó, de a sör, a rozé, a fehér, és a forralt határozottan (ezeket nem mind ma este kóstoltam :)).

Ja és remek harisnyákat vettem remek áron (Aranypók 490-től!, hajrá, csajok!), senki nem mentheti meg a várost innentől remek vádlim látványától.

2 megjegyzés:

katze írta...

neeeeeeeeeeeem, nem mind :DDDD

shopgirl írta...

most miért? a forraltba bele se nyaltam! :P rozé is csak egy deci volt, egész decens voltam