Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2010. október 14., csütörtök

Remek zenékkel telik az ősz, ebben legalább nincs hiba: Ott van elsősorban a fülemben a The National. hebronnak akartam megköszönni, de aztán újra ráleltem és rájöttem, agnusnál találtam rá a Bloodbuzz ohio-ra, és rögtön megfogott a fickónak az ellentmondásossága: ahogy teljesen visszafogott, de közben látszik, hogy milyen energiák vannak benne. Lujzinak mutattam a múltkor, mikor meghallotta a hangját közölte, hogy: "Azt már értem, hogy Te miért szereted.". Aztán van megint Kings of Convenience, bár sok emléket idéz, és kifejezetten egy bizonyos korszakhoz kötődik, ami egy éve még el sem kezdődött, de még mindig zseniális és gyönyörű (Az I can never belong to you mindig olyan szinten mellbebasz...). Van még Hollywoodoo, Hiperkarma, Kings of Leon, Mariana and the Diamonds...

Nincsenek megjegyzések: