Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2010. február 12., péntek

Sopron I. - melyben hőseink kirándulgatnak és forraltborozgatnak

Nos még mindig nagyon le vagyok maradva az élménybeszámolókkal, még jó, hogy jött egy kis kor hajnali álmatlanság, így le tudom dolgozni.
Kezdjük az elején. Hazajöttünk ugye vasárnap este Bécsből, ahol remek idő volt, és egy szem hó sem esett a városba, ahol meg rekordot döntött a havazás. Nice. Este még beültünk a wifibe Pannival, Mátéval, Endivel, meg az új-zélandival, megszabadultam némi bogyótól, majd hullafáradtan hazavonszoltam magam. Másnap reggel indultunk a családdal Sopronba.
A reggelből majdnem dél lett persze, mire felvettek, ez őket ismerve nem meglepő. :) És persze a kocsiba is alig fértem be. (Vittünk szánkót is. Az ország egyetlen részére, ahol nem volt hó.:) Lefelé hallgattunk Gyertyák csonkig égneket, hangoskönyvben, Lukács Sándor előadásában. Egy hétre rá el is olvastam, nagyon megérintett, de erről majd később. Aztán semmi extra, elfoglaltuk a szállást, majd elvittük anyát céundába, aztán apáék hazamentek, mert a húgom eléggé köhögött szegény, mi még sétáltunk egyet anyával a belvárosban, ittunk egy jó forraltbort, majd hazasétáltunk. Istenit aludtam. Másnap nagyot csavarogtunk: először a fertőrákosi kőfejtőbe mentünk el, monumentális, ha arra jártok, feltétlen nézzétek meg!









Aztán átsétáltunk a szomszédokhoz, hogy megnézzük a Mithrász- szentélyt, persze nem lehetett bejutni.










Később majdnem elütöttünk pár őzet, meg vagyok róla győződve, hogy én mentettem meg őket, mikor észrevettem, hogy át akarnak rohanni előttünk, és lefékeztettem a kocsit. :) Nagyon gyorsak voltak, nem tudtam lefotózni őket. :) Eztán viszont bátran válaszottam a fertőbozi Bozi csárdában, és szarvaspörköltet kértem. Mmm.










Előtte vagy utána néztünk templomot Hidegségen, persze csak kívülről. Majd volt még aznap Fertődön Eszterházy-kastély (melynek udvarán találkoztunk Csollány Szilveszterrel, izgi, mi? :)),












és elhajtottunk a naplementébe a nagycenki Széchenyi-kastély mellett. Beugrottunk még némi zsíroskenyérre és forraltborra a soproni egyetem továbbképzési intézményébe, majd haza, pihi.


Nincsenek megjegyzések: