Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2010. február 14., vasárnap

No megnéztem a Szigorúan piszkos ügyek trilógiát. Én nagyon figyeltem, de néha akkor is nagyon nehezen tudtam eldönteni, hogy most ki a jó, aki rossznak áll, ki a rossz, aki jónak, és hol is áll most akkor. És mi is történik? Mert sokszor még megkülönböztetni is nehéz őket. Na jó, Tony Leungot Andy Lautól még nyilván nem, de mikor épp fiatal kiadásaik játsszák őket, na ott már gondok voltak. De még az első két részt fogjuk rá, értettem is. De a harmadikban olyan szinten kezdik kavarni az idősíkokat, és a végére még a felirat is összekavarodott, hogy ott végleg elvesztettem a fonalat. :) (Mert hogy a folytatások inkább prequeljei az első résznek, mint folytatásai, csak jobban a mélyére mennek a motivációknak. A harmadik rész végén van egy lezárás.) Azért jó volt.
Lássuk: IA I 7/10, IA II 7/10, IA III 5/10.

Mi volt még mostanában? The Hurt Locker 8/10, The Fly 7/10, The Imaginarium of Doctor Parnassus 8/10, Alien 9/10, Two Lovers 7/10, The Interpreter 6/10, The Lovely Bones 6/10, It's Complicated 7/10, Shrink 7/10, Synecdoche, New York 9/10, The Hunger (1983) 6/10, The Men Who Stare at Goats 10/10, The Brothers Grimm 4/10, Up in the Air 8/10. Nagyjából ezek.

Nincsenek megjegyzések: