Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2009. október 17., szombat

Tavaly azért tovább húztam fűtés nélkül. :( De most nagyon hideg van, szóval mikor elérte a lakás hőmérséklete a 15 fokot, akkor úgy döntöttem, ennyit a spórolásól.

Az Angyalok és démonok c. film csak nyomokban emlékeztet as könyvre. A jelentetekben nem azok szerepelnek, mint a könyvben, kimaradnak részek, kimarad a könyvben kifogásolt szappanoperás fordulat, anélkül viszont kevés a motiváció. Nincs íve a cselekménynek, a színészek csak rohangálnak össze-vissza egyik jelenetről a másikra, és a játékokon is meglátszik a motiváció és a vezetés hiánya; tök súlytalan mindenki Nikolaj, Pierfrancesco, Ewan, Stellan barátunk, kellett ez? Jóindulattal 4/10. Szerintem egy ilyen könyvet, amiért ennyien rajonganak a világon, csak nagyon hűen szabadna adaptálni. (Meg egyébként bármilyen könyvet. Ha már annyira nem találsz más alapanyagot, akkor legalább légy hű ahhoz, amihez nyúlsz.)

Aztán volt Awey we go. Sajnos nem volt annyira jó, mint amire számítottam, mert bár a két bűbájos főszereplő/karakter útkeresése, melyen furábbnál furább emberekkel találkoznak kedves és konzekvensen végigvezetett ötlet, de valahogy súlytalan marad. 7/10

De az Adventureland! Na az bűbájos és majdnem tökéletes történet a felnőttéválásról, barátságról, szerelemről. 9/10.

Basszus, fűtök, de még így is csak 18 fok van. Milyen idő lehet kint?! Mit vegyek fel ma este? Szét fogok fagyni, mikor várok az éjszakaira a Soroksárin. :-o

Nincsenek megjegyzések: