Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2009. október 4., vasárnap

A Gengszterek fogadója az (egyik) legjobb film, amit (az idén) láttam. Vicces, eredeti, hatalmas karakterekkel, hogy a színészekről ne is beszéljek. Sosem láttam még emlékeim szerint ezt a három idiótát egy filmben (csak kettesével, változó felállásokban), de ilyen jónak sem: Ulrich Thomsen, Mads Mikkelsen és Nikolaj Lie Kaas. És a mindig elbűvölő (dán Patricia Arquette) Iben Hjele gyönyörűbb, mint valaha. Köszönöm. Miért nem tudunk mi is ilyen remek filmeket csinálni?! És miért kellett erre 8 évet várni, hogy bejöjjön??

(looool: és egy nyúlfarknyi mellékszerepben ott az Olasz nyelv kezdőknek Finn-je (Lars Kaalund), nem jöttem rá, honnan ismerős! :D)

Nincsenek megjegyzések: