Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2009. október 1., csütörtök

Amikor egyébként nem filmet nézek, akkor szól a zene: jelenleg főképp The Von Bondies. Innen ismertem meg őket. Fantasztikus intro, és az összes számuk ilyen kellemesen tesztoszteronszagú finom rockzene (hogy az embernek rögtön szexi tűzoltókkal kefélni támad kedve), nyámm. Például ez: http://www.youtube.com/watch?v=L70bOOpNzqA

Kivégeztem a Ments meg! első évadát. Természetesen szerelmes lettem Tommy Gavinbe (kár, hogy az őt játsszó Denis Leary öregebb, mint a faterom.)

Kéne egy ilyen lista is: a legjobb intrójú számok. Abszolút győztes a Jazzékiel Utolsó lemezlovasa lenne (a folytatása már annyira nem, de az intro, barátaim!)

Nincsenek megjegyzések: