Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2009. október 12., hétfő

No, rég volt már igazi egoblog. Múlt hétfőn színházban voltunk Mankával: Tivoli: Liliom. Főszerepben Stefanovics Angéla és Németh Kristóf. Az első felvonás még jó volt, de a másodikat már untuk. A színészek nem voltak rosszak, de nekem azért az öt percért érte meg, amikor le akartam olvadni a székről; mikor színpadon volt a magyar brúszvilisz: Dózsa Zoltán. Továbbra is egy tesztoszteronbomba a csávó azzal a csöppnyi csibészséggel, amit imádok. ... Kedden munka után Kisáékkal találkoztunk, Bcity, sohanelegyen vége beszélgetés, és pont kettővel több fröccs, mint kellett volna. Szerdán meghozták a kanapém (!), majd katzéval, Zsével és Rékával Oké. Pénteken meg végre találkoztam a legújabb rokonaommal. :) Nagyon mini, de jól szól. Később vacsora a nagyszülőknél, hétvégén pedig haza szülőkhöz.
Tegnap -én kérek elnézést- 99 forintért vettem meg dvd-n az Édes életet. Fellini forog a sírjában. Még nem láttam, ellenben megnéztem a Chromopobiát, annyira nem izgi 6/10, és a könyvet a múlt héten kiolvasva a Da Vinci kódot: 3/10, unalmas, badarságokkal, többnyire remek színészek hihetetlenül lapos játékával. A végén iszonyat elhúzták, ami a könyben öt oldal volt, az itt még plusz félóra, ott már nagyon szenvedtem.

Nincsenek megjegyzések: