Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2009. szeptember 4., péntek

Végre megjött a jó idő. :D

A mai nap tanulsága, hogy ha izgalmas az előadás, a szék is kevésbé kényelmetlen. :)
(És több előnye van ennek az oktatásnak, mint előre sejtettem volna.) (De azért az offlányság egész héten napközben megviselt kicsit. Kocka.)

Egyébként nem értem, hogy egyes emberek hogy maradnak életben, és utálom azt, amikor az orvosnál/a vizsga előtt/a terhes kismamát/bármilyen kicsit is szokatlanabb élethelyzet esetén paráztatják egymást az emberek, hogy Úristen, ez mennyire fog fájni/mennyire nehéz lesz/ a szomszédom unokájának a volt feleségének is volt ilyen, és jajj. Menjünk már a faszomba, nyilván sikerülni fog, és túléljük. Komolyan nem értem, mit kell ettől annyira beparázni. Akkor Neked jobb, ha a másik megijed?