Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2009. szeptember 28., hétfő

Amúgy mi volt mostanában? Csütörtökön Kertem Zsuzsival, pénteken átjött a középső húgom és befestettem a haját, aztán katze is felugrott, azán elindultunk Katzéval, végül a Bródyban kötöttünk ki, és csatlakozott hozzánk KisÁ, Panni, Máté és Endi. Szombat reggel átjött Lúj, megreggeliztünk, megnéztük a Gran Torinót, aztán feljött Tété is, elmentünk ebédelni a Piroskába, majd csatlakoztunk a molyokhoz a Kertembe. Rengeteget röhögtem a múlt héten, az biztos.
Meg láttam egy csomó filmet:

Grn Torino sajnos csak 7/10. Lassan folydogáló, tanulságos, okos film, tetszett alapvetően, hihetetlen, hogy Eastwood apapa 78 évesen még így néz ki és ilyen filmeket csinál. Az a 3 pont azért, mert egy picit lehetett volna gyorsabb, és az egyik színész nagyon gyenge volt.

Fun with Dick and Jane: 4/10. Gyenge, szóra sem méltó, szombat este kómásan egynek jó volt, de utólag nem pazarolnám erre az időmet.

Taken 8/10. Korrekt, hiteles akció végre egy színésszel a főszerepben.

District 9: nem tudtam pontosan, mire számítsak, de az első perctől az utolsóig lekötött. Az elsődleges történeten túl nyilván a párhuzamok az izgalmasabbak, amiket a valósággal vonhatunk. Ja, 8/10 nekem ez is.

The Soloist: meglepő mód hamar hozzájutottam, de sajnos sokkal kevesebbet kaptam, mint vártam, akár az előzetes alapján, amin anno kb. elbőgtem magam. Szép történet, de kicsit felszínes maradt, 7/10, de az is nyilván csak Robert Downey Jr. miatt.

Amúgy néztem tovább a Ments meg!-et, tetszik.

Nincsenek megjegyzések: