Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2009. szeptember 7., hétfő

Utálom Hanekét. Az egy fasz. Már a Furcsa játéknál eldőlt ez nyilván, de a sokat sztárolt és díjazott Rejtélyt még meg kellett nézni. Szar, unalmas, etc. A színészi játék többnyire jó, de néha azt éreztem, hogy még ők sem tudtak egy-egy helyzettel mit kezdeni. Ezért nem néznek az emberek európai filmket, mert azt gondolják, hogy ilyen művészieskedő lassú szar az összes. 10/2

Ami még volt a napokban:
Speed újra 10/8, Los Cronocrímenes (Időbűnök) 10/7, Observe and Report 10/4 (meglepően szar volt), Brüno (jajj, ez még nálam is kicsapta a biztosítékot, annyira ízléstelen volt néhol, kap 10/4-et, mert az alapvető célja jó, és legalább egyszer nevettem), meg volt végre Egy veszedelmes elme vallomásai 10/7, sokkal jobbat vártam, de nyilván megint túl nagy elvárások, azért a Men who stare at goats remélem sokkal jobb lesz, volt The Assassination of Jesse James 10/6, semmi izgi, volt Enduring Love (Ian McEwan regényéből, amit pár hónapja olvastam, korrekt iparosmunka 10/7), The Seeker: The Dark is rising 10/6.

Szombaton még oktatás volt, úgyí készültem, utána haza, de a család közölte, hogy ők Szegedre mennek, úgyhogy maradtam, elmentünk KisÁval, Rékával és Endivel a Grinzingibe.

Meg milyen vicces, hogy majdnem egyszerre kezdik majd vetíteni a 9, a Nine, és a District 9 című filmeket. Mind várólistás, meg a Fel!-t is nagyon várom. (Meg szégyellem bevallani, de az Ugly Truth-t is. Moziünnepen adják majd.) :D

Nincsenek megjegyzések: