Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2009. szeptember 19., szombat

Hú, de jó nap volt. Röviden: Kőbányai pincerendszer, Magyar Színház kulisszabejárás, A provence-i fűszeres (na az szar volt, talán a legunalmasabb film, amit valaha láttam 3/10, nem nézek meg többet olyan filmet, amiben játszik Nicolas Cazalé, borzasztó alattomos szemei vannak), majd mivel megint nem sikerült jegyet venni semelyik premier előtti vetítésre, amire akartunk, nagy lemondó sóhajjal beültem Rékával a Coco Chanelre, és el nagyon kellemes meglepetés volt. Nem is akartam megnézni, de kár lett volna pedig. 7/10. Benoît Poelvoorde még mindig remek, Audrey Tatou bár nem a kedvencem, de csodás volt, és új szívszerelmem is lett, kétségkívül a Moziünnep legjobb pasija címet megelőlegezem neki: Alessandro Nivola. Ó, azok a szemek. (Nem. Nem hiszem el, hogy ő volt Pollux Troy a Face/Offban, nem! Looooool. És nocsak, ő Emily Mortimer hites ura.)
És aztán már nem mentünk a Sziklatemplomba, mert szét akart robbanni a fejem, no meg holnap is korán akarok kezdeni. Imádom ezeket a hétvégéket!

Nincsenek megjegyzések: