Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2008. október 12., vasárnap

Tegnap egy borzasztó másfél napos kötelező munkahelyi program után hazaérve gyakorlaitlag élni nem volt kedvem, már hívtam is Kiét, hogy lemondjam az estét, de mivel nem vette fel, valahogy mégis összevakartam magam, és elmentem a bemutatójukra. (Kie, Endi meg Réka amatőr színjátszóznak.) Ezekután még elfelejtettek a börgerkingben a kávémhoz cukrot adni, amit persze csak akkor konstatáltam, mikor párszáz méterre jóízűen belekortyoltam. Szóval addig remek napom volt. De a darab jó volt, és a lányok ügyesek, utána pedig Edi barátnőnk javaslatára elindultunk egy új helyre, amiről még nem is hallottam.

Jelentem, új törzshelyet avattam. Szerelem első látásra: A hely neve Instant, és az Ó és a Nagymező sarkán található. Mindenki menjen el, és nézze meg magának, mert ezt nem lehet elmagyarázni. Kicsit olyan fílingem volt, mint hogyha valami amerikai vámpíros film díszletébe érkeztünk volna meg. A borsodi 380, a zsíros deszka 190, és isteni, a személyzet pedig nagyon kedves.

Ma meg pihentem, meg végre raktam egy kis rendet.

Nincsenek megjegyzések: