Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2008. október 21., kedd

Szombat este végül otthon maradtam. Otthon South Parkkal, Beugróval, végigröhögve az estét. Jamie Sives végül nem volt, mert rájöttem, hogy nincs is hallmarkom. Jó volt. Csöppet sem bántam, hogy nem kell nekem most egy kocsmában ülni, még ha az instant is lett volna.

Aztán a vasárnapra tervezett nagy punnyadás végül véletlen a lakás teljes kitakarításába fodult elég beteges módon. Kezdődött azzal, hogy elmosogatok, amíg felforr a teavíz. Aztán á, még kitörlöm a zuhanytálcát. Na akkor már a mosdókagylót is. Na akkor már fölmosok alatta.... Gyakorlatilag teljes nagytakarítást követtem el. Véletlenül. :) Majd már pont lerogytam egy tál levessel, mikor hívott a család, hogy fél óra múlva ott vannak, és megyek velük sétálni. Mentem. Jó volt. Aztán haza, még dévánkoztam, hogy csatalkozzam -e Panniékhoz este, de aztán megint bepunnyadtam a tévé elé.

Tegnap meg egész nap úgy volt, hogy nem lesz este semmi, majd kb munkaidő vége előtt 10 perccel mégiscsak megbeszéltük Pannival, hogy talizunk, úgyhogy Bródy, jött még Réka, Endi, majd Panni pasija.

Ma egész éjjel a volt lakótársékkal álmodtam, teljesen jó volt: hosszú idő után újra találkoztunk, teljesen barátságosak voltunk, mindenki örült egymásnak. Aztán a kezembe nyomták a gyereket, hogy vigyázzak rá, és elmentek bulizni, míg én vigyáztam a tündéri kisbabára. Tök jó volt, komolyan. Pedig sosem voltam ilyen babázós típus. És senki ne merje nekem kielemezni, hogy ez vajon mit jelenthet. Sajnos pontosan tudom, miket akar jelenteni.

Annyi dolog lenne még, amit idén meg kéne csinálni. Csupa kiadás, tenni- és intéznivaló, fújj.

Ki kell cseréltetnem a vízórát.

Meg kell csináltatni a gyűrűimet, erre megpróbálom nagymamát rávenni.

Vennem kéne cipőt, ruhát. (Endi beígérte, hogy elmegyünk együtt turiba. Fizetés után.)

Vennem kell új telefont, vagy új aksit a telefonhoz.

El kell kezdeni fogorvoshoz járni.

El kell mennem családfelállításra.

Vennem kellene egy új mp3 lejátszót. 2 gigásat, kicsit, nem beépített fülhallgatósat. Addig is frissíteni a meglévőn a számokat.

Elmenni KÉK-be.
http://www.kek.org.hu/index.php

Elmenni a Szoborparkba.
http://www.szoborpark.hu/

Elmenni a Sziklakórházba.
http://www.sziklakorhaz.hu/szikla_hu.html

Elmenni balettra.

Elmenni Operába.

Elmenni komolyzenei koncertre.

Elmenni anyával adventi virágkötészeti kiállításra.

Na jó, egész kevés a fújj, a java jó.

1 megjegyzés:

lúj írta...

komolyzenére ott lesz a dvorak-maraton.