Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2008. október 28., kedd

Tegnap adtam még egy esélyt a Halottnak a csóknak (Pushing daisies). Ez volt az utolsó alkalom. Mert kérem, mekkora Amélie-nyúlás már ez a dolog? Beszélő fényképek, a szereplők részletes leírása, kellemes narrátorhang.... Az egész egy nagy lopás. Ráadásul a világból ki lehet kergetni már alapból az olyan sorozatokkal, ahol két főszereplő annyira balfasz, hogy bár az elsőtől az utolsó epizódig hulla szerelmesek egymásba, és rajtuk kívűl mindenki tudja, hogy egymásnak vannak teremtve, maximum egyetlen csókon kívül nem történik köztük semmi. Na itt még az sem fog, mert akkor főhősnőnk meghal. És ez a Lee Pace, nem mondom, helyes csávó, de hogy szegény kénytelen folyamatosan olyan szánalmas pofát vágni, mintha éppen uborkába harapott volna... A Zuhanásban remélem meglátjuk az igazi tehetségét. (Hú, a Zuhanást már nagyon várom, mikor megyünk, csajok?!) Anna Friel meg nekem túl sok. Túl bájos, túl kedves, túl geil. Idegesítő. Na szóval végeztem ezzel a sorozattal.

A másik -bár kevésbé nagy- csalódás a Nevem Earl. Évekkel ezelőtt hallottam róla először, nagyon vártam, imádom Jason Lee-t, jó az alapötlet, de nem áll össze ez a dolog.

Viszont South park továbbra is a szívem csücskében. A tegnapi részben eljuttattak egy bálnát a Holdra. :D A hat kisfiú. :D Van még ilyen idióta sorozat a világon? Utolérhetetlen. És hát nem tündériek?














Vasárnap Instantban voltunk, most felfedeztük a fejjel lefelé lógó szobát, ami tudom, nem túl eredeti, viszont vicces, és fent is nagyon kedves a pultoscsávó. Ott volt Panni, Endi meg Kie. Előtte zenéket töltögettem, most kicsit sötétebb a zenei hangulatom, így került egy kis Marylin Manson, Sex Action... Majd mikor elindultam, és jól rákészültem, hogy most elsétálok az Instantba, és közben jól üvölt a zene a fülembe, kb. 20 méter után lemerült az elem, és a nálam lévő másik kettő is meg volt halva. Kicsit ideges lettem. De a séta jó volt.

Szombaton Nana, Endi, Panni, Pannipasija, Réka.

Előtte három napig otthon szülőknél, jó volt, béke, család, feltöltődés, kisimulás. Hazafelé rájöttem, hogy szeretem shopgirlt, és hogy ez mennyire nem így volt az elmúlt fél évben. A legfontosabbat szem elől tévesztettem, mert hát ki szeretné shopgirlt, ha ő magát nem szereti?

Mert az elmúlt évben sokminden változott, sokminden történt. Például őszintébb lettem magamhoz, aminek egyenes következménye volt, hogy komoly önértékelési válságba kerültem. Talán vége. A válságnak, nem az őszinteségnek.

Tartozom egy vallomással: nézem a celebes dzsungelst. Szórakoztat. Legalábbis az első szórakoztatott. Igazából előre elterveztem, hogy én ebből egy részt sem fogok, mert fújj, de aztán csak találkoztam vele, és bevallom, magával ragadott. Mindkét szériában 2-2 olyan ember van/volt, akinek se a neve, se a feje nem volt még ismerős sem. Nem vagyok különösebben képben celebfalván. Az elsőben volt egy-két kellemes meglepetés, pl. FM (pdd), iszonyat emberi, kedves, normális, tökre büszke voltam a magyarokra, hogy ő nyert, kurvára megérdemelte. Aztán ott van az ex-szépségkirálynő, akiről szintén kiderült, hogy nem egy kényeskedő buta picsa, hanem egy normális, bevállalós, belevaló, bátor csajszi. Aztán Soma asszony, szintén sokkal normálisabbnak jött le, mint amilyennek akár a megasztár alapján gondoltuk. Benkő papa kurva vicces faszi, GGY viszont pontosan az a gyáva, hülye, lusta gyökér, akinek gondoltam. (Akiről előtte fingom sem volt, hogy ki, az Márk (vagy Mark?, egész normális kisfiú) és BS, valami volt birkózó, mint megtudtam, jó nagy paraszt volt.)

Tegnap elindult a második "évad", első látásra sokkal vérszegényebb mezőnnyel, mint az előző. Szőkét imádom, főleg ha nem játsza meg magát. Tegnap kicsit feszültnek tűnt. Remélem, képbe kerül hamar, és túl fogja élni, hogy nincs ott vele a Badár.

Kapitány, kapitányom!...

öhm. elnézést. :)

Jut eszembe, anyám megkérdezte valamelyik nap, hogy a Jim Carrey-nek felvett a neve? Kérdem, miért? Mert hogy az előző este látta a Holt költőket, és abban nem így hívták. De hát abban nem is szerepel a Jim Carrey, mondom, az a Robert Sean Leonard lesz. Tényleg? Tényleg. A Dr. House haverja. Ja, akkor onnan volt ismerős. Legalább legyek rá büszke, mert megismerte. :D Büszke vagyok. :D

Egyszer, mikor még Zsével a Honvéd utcában laktunk, jöttem ki a lakásból reggel, és a gangon a sarokban ott cigizett a Szőke valami csajjal, annyira meglepődtem, hogy rájuk is köszöntem. Visszaköszönt. De hogy osztályfőnöki órára sosem jutottunk el Dörögdön, az nagyon gáz. :(

Elvesztettem a fonalat...

Ebből a szériából a barbiekat nem ismerem, kiafaszomaz a Z. Linda és K. Oszkár, már elnézést? És T. Gabriella mekkora rinyapina már? Előadja, hogy ő a menő, bevállalós csajszika, aztán végigrinyálja, -sirdogálja, meg -sértődi a műsort. Hány éves ez, már elnézést? (Megnéztem, 20. Dér kisasszony kicsit kevesebb, mint 2 évvel idősebb nála, és mennyivel jobban helytállt. Egész idő alatt nem hisztizett ennyit, mint Gabika 1 nap alatt. Haza vele!)

Na majd meglátjuk, mi lesz ebből, addig is Szőkebandi for prezident!

Evezzünk kicsit komolyabb vizekre, remek filmek érkeznek hozzánk novemberben is, jön például a régóta várt El Orfanato, az Árvaház c. spanyol horror, mely Guillermo del Toro barátunk szárnyai alatt készült (apropó, még mindig nem láttam az Ördöggerincet, hogy a fene egye meg). http://www.freevlog.hu/video/16715.html


Nagyonnagyon várom az Anna bekattanva c. filmet (http://www.youtube.com/watch?v=Zxkt2phFV8Y), amely Julio Medem új rendezése, kinek a felejthetetlen és felülmúlhatatlan Szex és Luciát (http://www.youtube.com/watch?v=FqsV5tsV5D0&feature=related) köszönhetjük, reméljük, tartja a színvonalat. (Spanyolosoknak: http://www.juliomedem.org/)

Jön a Vicky Christina Barcelona (http://www.youtube.com/watch?v=zwT2fPy7nsY&feature=related) (aprópó, valamelyik éjjel azt álmodtam, hogy pultos voltam egy barcelonai kávézóban, és nagyon boldog), a Burn After Reading (http://freevlog.hu/video/16713.html), és az Alkonyat (http://www.freevlog.hu/video/16557.html), szóval lesz itt néznivaló, ráadásul most a színházba járás ötletére is megint rákattantam. No és persze még a Zuhanás (http://www.freevlog.hu/video/16377.html) is várat magára. Nem fogunk unatkozni.

Négy napja elhunyt Bálint Ágnes. :( Én a Tündér a vonatont szerettem tőle a legjobban.

Ma mindössze 135 Ft-ot költöttem, a reggeli kávéra. Kaját hoztam. Holnap lehet, hogy 0-ból megúszom, mert szabin leszek, és este pedig repi-vacsira megyünk a lányokkal. Szép az élet.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

nem akarlak mindenáron meggyőzni, de a pushing daisies top fasza kis sorozat. csak abból itélve, hogy _tegnap_ adtál neki egy esélyt, arra következtetek, h a viasatos, szinkronizált verziót nézted. hát, eredetiben a mesélő nagyon bizarr, a történetet rímekben meséli el, és ettől nem gejl lesz az egész, hanem tim burton (én imádom, de lehet, te pont nem szereted) korai munkáira emlékeztet - meg a halott menyasszonnyra -, a legkevésbé sem az amélie-re (itt van egy gyönyörűség: http://href.hu/x/7ak4). ami a szerelmeseket illeti, biztos lehetsz benne, h chuck nem hal meg (legalábbis végleg), mikor ned hozzáér majd. :)) ennyi. ha nem szereted, megértem, de ha valaha még összetalálkozol az eredeti verzióval, adj neki egy utolsó esélyt.

shopgirl írta...

Meggyőztél. :) Majd akkor feliratosan próbálkozom a továbbiakban.

Névtelen írta...

:) hát, remélem, ha odakerülsz, tényleg jobban fog tetszeni. de persze arról is szó lehet, h egyszerűen ízlések és pofonok... jó mozizást a mindenféléhez!

shopgirl írta...

Burtont szeretjük általában, úgyhogy nem lesz itt baj.