Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2008. október 23., csütörtök

Kedd este NagyÁnál voltam, tök jó volt. Sőt, most kifejezetten vicces. Egy olyan dolog merült fel, mint lezáratlan témakör, amit sosem gondoltam volna, mert egyrészt nincs akkora jelentősége, másrész 1000 éve volt, harmadrészt töviről-hegyire végig volt gondolva és beszélve már százszor.

Szerda este régi barátnőnek, Zsének és párjának lakásavatójára mentünk, Erzsébetre. Hát már bocs, de az kint van a halál faszán. :) Nagyon kellemes esténk volt, nagy beszélgetéssel, sok röhögéssel, lelazultunk. Azért nagyon büszke vagyok Zsére, hogy hova jutott. (Laktunk együtt olyan fél évig albiban, az volt szerintem mindkettőnk életének legőrültebb, legbulizósabb, legtöbbet bevállalós időszaka. Bár csak a magam nevében nyilatkozhatok.
Aztán sok kanyaron, kitérőn, veszekedésen, eltávolodáson túl azt hiszem mára elértünk oda, hogy felnőtt a barátságunk. Nem találkozunk ugyan túl gyakran, de mindig tudunk egymásról, és mikor tegnap este ott voltunk náluk, akkor tökre azt éreztem, hogy felnőttek vagyunk. Mind, nem csak ők ketten a párjával. Szóval szépek vagytok együtt, hajrá, csak így tovább!)

De persze onnan éjszaka hazajutni megint egy kész kaland, így kábé kettőkor kerültem ágyba, majd 8.26-kor kipattant a szemem. Szemétség! Úgyhogy úgy döntöttem, hogy akkor már hazajövök szülőkhöz. Most vidéki rehabilitáció tehát. Nem tudom, mikor megyek vissza a városba. Majd amikor jól esik. Azért a négy nap alatt szeretnék egy teljes napot csak magamnak, amikor south parkot meg hasonló baromságokat bámulhatok egész nap. Addig is igyekszem végre kiolvasni a Szellemírókat, amit már kábé másfél hónapja gyűrök. Pedig jó. Közben persze kiolvastam másik három-négy könyvet, de ezzel valahogy nem tudok végezni.

Na mindenesetre szombat este Krétakör sztz. koncert Gödörben, ha valaki jönne velem, szóljon. Vasárnap estére meg halványan kilátásba helyeztünk valamit Kiével.

Addig is, most találtam, hogy egyik kedvenc magyar zenekaromnak, az Intim terrornak már van myspace oldala, nézegessétek, halgassátok, ilyen hideg ködös időben nincs is jobb zene: http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=161275759

Ez is nagyon érdekel majd, ha feltöltik: http://www.wakku.hu/

Nincsenek megjegyzések: