Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2008. szeptember 9., kedd

Más. Mostanában magányos vagyok, életemben először azt hiszem. Eddig mindig csak egyedül voltam. Mostanában viszont annyira hiányzik egy Valakinek a társasága. Persze élem a kis életem, csinálom a dolgaim, de szar, hogy nincs kivel megosztani.
Lujzitól lopva:
http://www.youtube.com/watch?v=GscyrACOKJA
Bár nekem a Bella Levis verzió -kövezzetek meg- jobban bejött. Meg Bella Levi is. A mackókra bukom, na.

Ma Mankával Tóth kocsma, szombaton Kertem Endivel és Lujzival, pénteken Trópusi vihar Kiével, majd Kópé terasz új-z. péterrel, és Endivel, csütörtökön Kertem anyával, majd Kávés katica Falmászó úrral (remek volt), kedden Nana Pannival, Rékával és Mátéval.

Nincsenek megjegyzések: