Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2008. szeptember 25., csütörtök

Dan és a szerelem, Moziünnep I., sok zárójel

Elmaradtam, elnézést, történt ez-az. Kevéssé vidám dolgok, de túl vagyunk rajta.

Ma nem is terveztem postolni, de muszáj: moziban voltam!

A Dan és a szerelem című film címe ellenére is egy csoda. Magamtól nem biztos, hogy megnéztem volna, de bejelentkezett Manka meg egy kolléganője, hogy ők biza moziünnep örömére jönnének velem ma moziba, hát kerestem egy közös halmazt, így erre esett a választásunk. Bevallom, Dane Cook nekem eddig halál ellenszenves volt, nem is néztem meg egy filmjét sem, csak előzetesekben láttam, az is elég volt (bár mióta tudom, hogy ő is a stand up comedy-s körből lett szalajtva, azóta kevésbé vagyok elzárkózó), ráadásul nem szeretem az olyan filmeket, melyek címében szerepel a "szerelem" szó, vagy valami hasonló.
Steve Carellt persze eddig is szerettem (Office, ugye), de innentől kezdve egyértelműen a szívem csücske. (Egy alomból jöttek ők tudomásom szerint pl. Will Ferrellel és tőle is milyen jó volt a Felforgatókönyv! Stand up-osokat drámai szerepekbe, please!) Ezt a filmet meg mindenki nézze meg: Juliette Binoche nem öregszik, és kurvajó, a filmen lehet rengeteget nevetni (röhögni), gondolkozni, egy picit elérzékenyülni, stb. Kell stb? Szerintem ez is elég. És mostantól kezdve szeretnék én is nagy családot, ahol van verseny a lányok meg a fiúk között, hogy ki fejti meg előbb a keresztrejtvényt (nálunk jelenleg 3 pasi játszana 7 nő ellen), van nagy akivityzés (na jó, az nálunk is), és a családi hétvégén azzal nyitják a napot, hogy reggeli tornáznak tizen. És kurvára szeretnék szerelmes lenni, aztán majd gyereket is. Nézzétek meg! (Még 3 napig moziünnep, csak 490!) http://www.youtube.com/watch?v=8SqaWEBSd4g
Ez egy őszinte film. Ezt szeretem a legjobban.

Moziünnep. Még sosem voltam, amit magam sem értek. (Én megveszekedett filbuzi, ugye.) Sose értem rá pont azon a hétvégén, mikor volt. A következő három nap viszont az enyém (na jó, holnap csak 15.30-tól), nagyjából 10 filmet tervezek ezalatt megnézni, amiben biztosan benne lesz a Tekerd vissza, haver (amit kb. másfél éve várok), és a Párizs, szeretlek!.

A Hellboy II.-t ebben a három napban természetesen csak szinkronozva adják, (ésmostnemkáromkodok!), tehát azt nem, mert már a Trópusi viharnál is megbántam, hogy engedtem.

Ja, és ma mozi után beültünk Mankával a Megálló presszóba a Lehel térnél, ami egy csudavicces hely, egyszer feltétlenül nézzétek meg (de ne rosét igyatok)!

Kedden voltam nagyÁnál, utána Bródyban Pannival, Endivel és Rékával, előtte hétvégén otthon, megnéztük a tesókkal a Híd Therabithia földjére c. filmet, ami részemről eléggé csalódás volt (bár az vicces, hogy a kiscsaj benne mennyire úgy néz ki, mint Keira Knightley), csütörtökön Endivel Bródy, kedden Manka barátaival vodkáztunk.

Anyám meg kimosta Zoknit, a macskát. Túlélte.

1 megjegyzés:

lúj írta...

mármint anyukád?! és hogy?!