Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2008. szeptember 14., vasárnap

Irish cream tea egy csöppnyi tejszínnel, takaróba burkolózva. Ide is eljutottunk. Majdnem hihetetlen, hogy egy hete még a hőségtől akartam meghalni, és országomat adtam volna egy adag fagylaltért. (Apropó, ha valaki lát filteres irish cream teát, szóljon légszi!)


Szerdán nagyÁnál voltam, majd a Bródyban Pannival, Endivel, Kiével és Rékával, csütörtökön munka után haza a családhoz, pénteken anyával és a nagymamákkal temetőlátogatás, majd húggal és anyával sárkány center; sikeres farmer és táskavásárlás, este megvolt a Vasember is, hááát... Végre sikerült a hétvégén legalább az egyik húgommal többet foglalkozni, úgyhogy haladunk. Szombat délután csoport kisÁnál, este a Cinema caféban a csajokkal.


Most olvastam egy érdekes cikket Ole Nydahllal, alapvetően nem értek vele egyet, de egy mondata azért igaz: "Nem a világ tesz téged boldoggá vagy boldogtalanná, hanem ahogy látod a világot." Valami tartalmában tök hasonlót idéz Anais Nintől Scott Cohen a Kissing Jessica Steinben.

Lujzi eszembe juttatta a következő boltajánlót: cipész. Évek óta hűséges vagyok egyhez, a nyugati metróaluljáróban található, pontosan a hátsó mozgólépcső felett. Megbízható és olcsó.

Nincsenek megjegyzések: