Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2008. szeptember 9., kedd

Felmerült valamelyik nap egy levelezésben, hogy hányszor voltam idén moziban. Mondtam, hogy max. 5-ször. Aztán módosítottam 10-re. De számoljunk csak:

Esküvő után
Plasztik szerelem
4 hónap, 3 hét, 2 nap
Szerelem, és egyéb katasztófák
Vágy és vezeklés
Kalandorok
Half Nelson
Szerelem a kolera idején
Nem vénnek való vidék
Juno
Majdnem szűz
Rövid, de kemény... életem
Egyszer
Zohan
A sötét lovag
Trópusi vihar

16. Hm. Kevés. Főleg annak fényében, mennyi olyan filmet kihagytam viszont, amit nagyon szerettem volna megnézni:

Red Road
Szappanopera
Ellenséges vágyak
Nyugalom
Jesse James meggyilkolása
Vérző olaj
Papírsárkányok
Pánik
Gyilkos ígéretek
Hallam Foe
Ádám almái
Út a vadonba
2 nap Párizsban
Párizs, szeretlek!
Börtönvonat Yumába
Vasember
Irina Palm
Karamell
My Blueberry Nights
Get Smart
Hellboy

Nagyjából kijelenthető tehát, hogy akkor tudnék megnézni majdnem mindent, ami érdekel, ha kétszer ennyit járnék moziba. Hozzátartozik, hogy vannak olyan idei filmek, amiket nem moziban ugyan, de láttam már: Kasszandra álma, Sweeney Todd, Hideg nyomon, A bárányok harapnak.

Nincsenek megjegyzések: