Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2013. augusztus 11., vasárnap

Day two

07.23. 

Nagy nehezen szerzek kaját, majd a jegyet a Hugh Laurie-ra, azután fel a várba, így döntök. Eszméletlen tömeg, az őrségváltást is épp látnám, így valójában inkább csak hallom. Pipa, Arany utcácska is pipa, elég turistás, majdnem kimegyek, mielőtt látnám a lényeget. Aztán a Vizilóhoz, hermelin. Izé. 20 deka camambert olajban + egy kis paprika. Hááát. 













Becsülettel lenyomom a javát, megint nem merek még egy Pilsnert rendelni, inkább hazafelé veszem az irányt, a Wallenstein garden érintésével. Szieszta. Felfrissülve indulok neki, nehezen döntöm el, merre. Végül a Jozefov bejárása mellett döntök. Folyton eltévedek. Képtelen vagyok felfogni ennek az óvárosi résznek az utcaszerkezetét. Előző este már nem szomjasan alig találtam meg a szállást az utcában, aztán a bejutással volt egy kis pánik, mert fordítva próbáltam a kártyát. Most józanul igyekszem erősen az eszembe vésni a környéket. Utána Jozefov, eljutok egészen a Köztársaság téring, onnan a Vencel tér, onnan a Pivovarský dům, sikerül rántott gombát rendelni szülinapi lakomának. Ügyes lány. 

 










A sör viszont isteni, és még nem is a csalánosról beszélek, ami még csak ezután jön. Nem tudom eldönteni megint, merre tovább. Ugyan 9 óra, de még nem vagyok fáradt, az a másfél óra szieszta jót tett.















Végül a folyó felé veszem az irányt - Réka azzal kecsegtetett, hogy a rakparton van valami Trastevere lungo féle heppening. Hosszú a sor a sörért, így szomjasan sétálok hazáig, majd tovább, helyet keresve.Rohadt nehezetn adja magát ez a város nekem. Szar, hogy nincs még törzshelyem. Végül feladom, és már majdnem hazaérek, mikor gyakorlatilag a hostellel szemben találok egy szimpi helyet. Budweiser + Becher. Cheers! 













A hajam, mint egy királylányé. Nem értem, lágyabb lehet a víz? A feszültség még bennem van sajnos.

Nincsenek megjegyzések: