Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2013. augusztus 11., vasárnap

Day one

Az ott cetlikre írogatott személyes napló, közkívánatra.

Útinapló:

07.22.

7:21-kor ráébredni otthon, még melltartóban, hogy a busz nem 8:30-kor indul a Népligetről, hanem 8:00-kor, nem annyira jó. Pánik, adrenalin, rohanás, persze simán elérés. Idegesítő olasz párocska előttem, a csaj gyakorlatilag az ölemben fekszik. De legalább két helyem van, és sikerül viszonylag sokat aludni, ami nem árt, tekintve, hogy aludtam vagy öt órát. Prága: a tévétornyon mászó babák messziről is elég rémisztőek, a metrómegálló elsőre elég nehezen értelmezhető, de négyre már így is a szálláson vagyok. Nem tűnik olyan jónak, mint a tavalyi, de sebaj.A központban van. Nem bírok ellenállni a Károly-híd vonzásának, majd a Kampán is csatangolok kicsit. De már tényleg nagyon ideje lenne enni! Vissza a hídon, az Óvárosi térre kavarodom, megpillantom a híres Orlojt is. Itt már előveszem a jegyzetem, és a közeli The Pub-ba manőverezek, ahol végre egy jól megérdemelt vacsora. 
























Utána megpróbálom megkeresni a Letná sörkertet, de nem sikerül. Cserébe föl- és lemászok a Várba, amit el akartam kerülni, de mindegy. 22-essel vissza a városba, a sörös könyvből kinézett U Kotvyba. Nem túl szívélyesek, nem merek meginni még egy sört. 10 fokos.* Inkább továbbindulok a közben a könyvből kinézett Pivovarský dům felé. Jó döntés volt. Kedves kiszolgálás, rigó és Fernet citrus, majd csalános sör, ha jól fordítottam.** Zöld. Sör. Awesome.
















Ide visszatérünk! Hazasietek, 11 körül jár, ne zavarjam a szobatársakat.Még csak 1 csaj van ott, ő sem alszik, éjjel viszont az összes ágy megtelik. 

*Már itthon, apu nézegette a söröket, amiket hoztam, és közölte, hogy ez nem alkoholfok, hanem maligán. Teljes tévedésben voltam végig. :) 

** Jól fordítottam, Nettle Beer

Nincsenek megjegyzések: