Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2013. augusztus 13., kedd

day four

Na itt már nem készültek jegyzetek, úgyhogy a képeket nézegetve igyekszem felidézni a maradék két nap eseményeit: 

07.25.

Viszonylag későn kelek, de így tudok legalább reggelizni a tízkor nyitó Havalská korunában. Mondjuk ez nem volt se annyira jó, se annyira olcsó.











Utána ki az állatkertbe, a metróról áttszállva megint alig találom meg a buszmegállót, a közlekedési információk mennyiségén és minőségén lenne mit javítani.

Az állatkert hatalmas, és kicsit csalódást okozó, mert ugye az árvíz miatti helyreállítási munkák még folynak, ezért egy csomó része le van zárva, de ami nincs, ott is egy csomószor nincsenek kint a kifutón az állatok. Mindenesetre hatalmas, és nagyon elfáradok, az önkiszolgáló étteremben túl sokan vannak, a másikat kicsit drágállom. Elég csalódottan és hullafáradtan, elég éhesen hagyom el az objektumot, nem bírom rávenni magam, hogy felmenjek még a Botanikus kertbe is, csak megnézem a szemközti Trója kastélyt, aztán vissza a városba, át Vysehradra.

 













 










 











 














Az a terv, hogy megkeresem a Kongresszusi központot, hogy a másnapi koncertre felkészüljek, majd eszem valamit a Vysehrad alatt, majd megnézem a Vysehradot. A Kongresszusit azonnal megtalálom, el sem lehet téveszteni, viszont aztán rájövök, hogy a Vysehrad szintjén vagyok, és ha én innen lejjebbmegyek kajálni, akkor már biztos nem mászok vissza, így még kivonszolom magam oda is, és elgyönyörködöm kicsit a kilátásban, aztán levánszorgok, és végre leülök ebédelni az U Krokában, amivel eléggé meg vagyok elégedve. 

 


















Aztán hazafelé veszem az irányt, közben betérek egy ilyen turista infóba netezni, meg megnézem a megnyugszom, mikor meglátom a számlaegyenlegemet, megnézem és lefotózom a Ginger & Fred házat, ami mellett konkréten elmentem két nappal korábban este, anélkül, hogy tudtam volna róla, és a szállásra visszatértem közben megtalálom a helyet, ahol vacsorázni akarok! :)













 
Hazamegyek, fürdök, pihenek, aztán elmegyek a kinézett helyre, és nagy bátran kirendelem a kinézett kaját! :) (Tudni kell, többnyire gyáván rendelek, külföldön különösen igyekszem ezt legyőzni.) Az új törzshelyem a Café-Pub Atmosphere. :) Zseniális árak, iszonyat jó kaják, ezt a negyven deka (elvileg, szerintem több volt) frissen sült kis halacskát adták 105 koronáért. Isteni volt! A felét sem bírtam megenni. :) Így is aggódtam az éjszakai álmom miatt, a sok elpusztított kis halacska nehogy kísértsen álmaimban.

























Ha lelőttök sem tudom megmondani, csináltam-e még aznap este valamit, ha igen, mit. :) Flow volt, és elégedettség, és áramlott a csí, mint a kurvaannya. :)

Nincsenek megjegyzések: