Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2011. január 20., csütörtök

Én mindig hittem Pitonban, ezt le kell szögeznem.

Na végre töröltem magam farmville-ről - mert hatalmas időpocsékolás -, meg netes társkeresőkről - mert azt az illúziót kelti benned, hogy teszel valamit, hogy legyen pasid, közben nem is.

Gondolkodom, olvasok.

Az a helyzet, hogy az Éhség egyébként sokkal gyomorforgatóbb jeleneteket tartalmazott, mint a 127 óra - de ha látta valaki a gyűlölt Taxidermiát, akkor egyik sem fog neki meglepetést okozni - viszont ez megint tipikusan az a film - mármint az Éhség - amire nem lehet azt mondani, hogy jó film, vagy hogy tetszett - mint az Antikrisztus. Azt sem ajánlod jó szívvel megtekintésre senkinek. Voltak képek, amik tetszettek, a párbeszéd a pappal - a film gyakorlatilag egyetlen beszélgetése - eléggé össze volt rakva, Fassbender kétségtelenül csodás színész, de ezt is tudtuk már. Szóval gyenge gyomrúaknak ezt kevésbé ajánlom. Mindenesetre Fassbender annyira érdekes faszi, van benne valami a klasszikus nagy színészek sármjából és tartásából, amely mintha senki másban nem lenne meg most.
A Balck Swan is jó volt, azt ajánlom, elég hard. Be is rakom a médiaplayerbe gyorsan a Hattyúk tavát megint. Na egyébként ez a valami, ami megvan Fassbenderben, ez pont megvan Natalie Portmanben is.

Az Office-nek szerencsére mégsem a mai lesz az utolsó része, hanem lesz még vagy négy, mielőtt Steve Carell örökre elhagy minket - jut eszembe, a Dinner for Schmucks egy szar, ne nézzétek meg - és állítólag (!) szerepleni fog benne még Ricky Gervais* is! http://www.sorozatjunkie.hu/2011/01/20/ricky-gervais-jo-arc/#more-55271 Hát nem megmondtam?! :)

És ma kezdődik a Parks and Recreation új évada is!


*Szörnyen érik a Csillagpor újranézése megint, a hétvégén szerintem megejtem húgommal.

Nincsenek megjegyzések: