Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2010. november 20., szombat

Hú, a Sons nagyon belehúzott most így a harmadik évad végére. A 3/11 nagyon erős, tisztára azt hittem, évadzáró lesz, de nem, van még két rész. Ezen is bőgtem, tiszta bőgőmasina vagyok mostanában. És milyen vicces, hogy Adam Arkin rendezte, aki az előző évadban Ethan Zobellt játszotta ugye. Azért az tényleg mekkora lett volna, hogyha követi Pestre a Sons bosszúja, kár, hogy volt "jobb" dolguk, és Írországba mentek. A 3/12-nek viszont túl beszélő címet adtak, ha jól sejtem.

Érdekes egyébként, az Office eléggé leült, a 30 Rock szintén, a Weedsnél vége az évadnak, ami a legrosszabb volt az eddigiek közül, kíváncsi leszek, kaszát kap -e, vagy még erőltetik. Az Office-ból egyébként még az ehetivel együtt 4 rész van hátra az évadból, melynek végén Michael Scott Steve Carell állítólag kiszáll, hát ott is kérdés, hogy emiatt kasza lesz, vagy pótolják valamivel, és mennek tovább. Vérezne azért érte a szívem, de lehet, hogy kifáradt már, legalábbis a friss részek ezt mutatják. Remek ötleteim lennének egyébként, hogy kivel lehetne pótolni Carellt: Ricky Gervais vagy Stephen Merchant, Dane Cook, stb.

Nincsenek megjegyzések: