Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2009. november 12., csütörtök

Jujj. Fmh továbbra is.

Three Rivers meg annyira szar - hiába van benne Alex O'Loughlin -, hogy 18 percet bírtam belőle. Inkább belekezdtem a Waczak szállóba. 1. rész pipa, és nyámmm. :D:D

A levére válaszoltam egyébként.

Ma meg két órával tovább kellett bennmaradnom a remek munakhelyemen, és kiderült, hogy szombaton is dolgozhatok, bár túlórapénzért, amit ismerve az adminisztrációt tán márciusban majd kiverünk belőlük, de tekintve, hogy ma többször álltam a "felállok és kijövök" határán sok más sorstársammal... Hát nem tudom. És a legdurvább, hogy nem hullanak fejek, ha valami nem megy, csak a kibaszott hatalmi játszmák. Vagy hisztérikusan röhögök, vagy folyamatosan kurvaanyázok, ezzel töltöm a napjaim. Life suxx.

update: más szerint is szar. Jó. Már töröltem is.

Nincsenek megjegyzések: