Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2009. november 13., péntek

Brittudósok vs. Monthy Python. http://index.hu/tudomany/walk070712/
Na jó, nem britek, de amcsik. Lol. Ilyen kutatásokkal kéne fogalkoznom, és dollármilliókat költenem rá.

Waczak szálló első évad megvolt. Rotfl.
(Vicces, hogy soha egy részt nem láttam, bár 3 évig éltem egy Waczak rajongóval. Bár nem is értem, miért csodálkozom, hogy nem osztotta ezt meg velem, hisz annyi minden mást sem.)

Munka suxx továbbra is. És holnap is dolgozom, mondtam már?

2 megjegyzés:

katze írta...

én imád waczak szálló. szinkronnal nézni viszont tilos.
amúgy éjjel fél 4 körül jártam feléd. ugye tudod, ki lakik arra? jövőhéten egy sör? :)

shopgirl írta...

no szinkron, of course.
Miért nem pasi valamelyikünk?