Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2009. november 30., hétfő

Egyénként betegszabi, kedden még semi bajom nem volt, Katzéval forraltboroztunk egyet a Vörösmartyn (nyilván az enyémnek közelébe sem ért), aztán beültünk a szombaton kinézett Nanával szemközti borozóba, de végül söröztünk, aztán átmentünk a Triplába, amit mostmár nem is tudom, hogy hívnak, és még Réka is csatlakozott, koccintottunk Kie egészségére, aztán haza, másnap meg koradélután hazavánszorogtam a munkából, majd aludtam egy huzamban kábé 16 órát, miközben évek óta először még lázas is voltam, nem is kicsit.
Pihentem, meg néztem egy csomó mindent: megkóstoltam az Arrested Developementet, a Better Off Ted-et, mindkettő egész nézhető, közben a Flash Forward következő részére már vagy két hete nem bírom rávenni magam, szóval arról ennyit. Aztán pótoltam még ezt-azt, mint; Rosemary's Baby 8/10, Brick 8/10, Zombieland (6/10; pont ugyanaz a film, mint az Adventureland, pont ugyanarról szól, ugyanazzal a főszereplővel, ugyanúgy vidámparkban (részben), nem annyira ajánlom. Inkább egy Adventureland + Shaun of Dead kombó, komolyan jobban jársz. Bár egyszer meg lehet nézni, végülis aranyos), Velvet Goldmine 8/10, Can't Hardly Wait 7/10, Red Road 8/10 (tudtam, tudtam, miközben néztem, hogy ehhez van valami köze megint a dánoknak, és tényleg: Anders Thomas Jensen barátunk (Wilbour, Gengszterek fogadója, Ádám almái, Kismenők, Zöld hentesek, Esküvő után, stb) ott az írók között. Kemény film, ajánlom.). Volt Angyalszív is, hmm, (Mickey Rourke-ért nagyon kár, hogy ilyen ogre lett belőle), jó kis gondolkodós film olyan Kilencedik kapu hangulattal, de annál jobb, a végén, mikor a főhőssel együtt rájössz... 7/10
Megvolt végre az Idétlen időkig, bűbájos film, 9/10.
Volt még Birds of America, egy elég jó szereposztású közepes film (Ginnifer Godwin végre kapott egy normális szerepet, és nem picsogja végig a filmet (meg se lehet ismerni az elején), Ben Foster mindig kiváló, itt is, Matthew Parry és Lauren Graham pedig miben lehetne rossz? 6/10
És a végére maradt a meglepetés: a Moon. Kábé semmit nem tudtam róla, és így volt ez jó, szóval nektek sem árulok el sokat, nézzétek meg! 9/10

Szombaton meg húgom szalagavatója volt, mi a reggeli nyilvános főpróbára mentünk, érdekes élmény volt, az biztos. Ha nem is minden nő, de majdnem minden tinilány krva, már elnézést. A műsorban kettő darab széken vonaglunk aligruhában tömegjelenet is volt, hátborzongató. Nem tartom magam prűdnek, nem szeretem a bezzeg az én időmbenezért, na de ez már tényleg. Továbbá ötlettelen, zavarbaejtő, több ízben hátborzongatóan kínos jeleneteket láthattunk, annál lejjebb már tényleg nincs semmi, mint hogy szalagavatós filmből adjuk elő a szalagavatós zenére a szalagavatós koreográfiát, lásd a Csaj nem jár egyedül sokat idézett (egyébként nem rossz) jelenete, vagy a többször idézett Michael Jackson, amire mondjuk volt egy egész ötletes uv fényben előadott bohóckodás, az nem volt rossz, de hogy a Thrillerről hány csontot kell még lerágni, az ég szerelmére?! Jackson egyébként nagyon rányomta a bélyegét a dologra, legalább öt ízben idézték meg valamilyen formában. Keringőből is négy volt, és mind bécsi, persze ehhez is égő már klasszikus zenét választani, ha lehet azt valami nyálas popszámra is.
A szabályt erősítő kivétel minden esetben a húgomék osztálya volt, ők tudtak normális zenére keringőzni is, és az osztálytáncuk sem valami hormonzavaros szexparádé volt, hanem a Grease zenéire adtak elő valami jópofaságot, ami eléggé be volt gyakorolva, és láthatóan nagyon élvezték, szóval hajrá, lehet ezt így is.

Nincsenek megjegyzések: