Site Meter
'Micsoda nő, az van itt rengeteg,
olyan mint ő, viszont egyetlenegy'





"Ducunt fata volentem, nolentem trahunt!"

2009. november 2., hétfő

Juhúú. Pikk-pakk fájdalommentesen betömték a fogam, és azt mondta a dokibá, hogy jövő hétfőn sima ügy lesz, mikor megszabadít a bölcsességemtől. Sima ügy, érteeed?! :D

Amúgy mi volt? Pénteket már mondtam, Nanában voltunk, aztán szombaton haza, otthon is ragadtam, megkaptam, mire egész héten vágytam: egy nyakmasszás (anyámtól). Meg sok ölelés, érintés, simi, emberi érintés, ami mostanában nagyon hiányzott. Röhögtünk nagyokat Tabu meg Make & Brake közben (nem hiszem el, hogy azt még mindig nem játszottunk a csajokkal!), aztán a csodás csillag születik (mint minden Stohlbuci vezette műsor, ez is fizikai fájdalmat okoz), egyedül a Strokes volt jó, bár az nagyon, elképzeltem, hogy születhetett az ötlet: egy hajnalban részegen elkezdtek dobolni az asztalon az üres pet palackokkal. :)
Aztán vasárnap back in town, főztem ebédet Lújnak meg Titinek, de végül csak Lúj jött, de jót beszélgettünk legalább (hasonló helyzetben van, mint korábban, mikor anno nagy mellénnyel hatalmas erkölcsi fölénnyel ítélkeztem, mostmár kellemesen el tudunk csevegni, sőt átérzem. Asszem akkor is csak az hiányzott, hogy mélységében nem beszéltük meg. Ami nyilván mindkettőnk hibája. Minedenetre örülök, hogy nem lett vége köztünk mindennek, sőt. Lehet, hogy bölcsebb vagyok, mint egy éve? :) De az arcom legalább biztos kisebb.)
Aztán annyira elbeszélgettük az időt, meg a hétvégén másodszor baszott ki velem a 75-ös troli, azzal hogy nem jött, hogy lekéstem a filmet a lányról, aki krumplival a vaginájában él, de az Északot szerencsére még elértem, tökéletes vasárnap esti film volt a Cirkóban, bár a főhőssel együtt szerintem mi nézők is hóvakságot kaptunk, de azért norvég filmet nem látunk olyan gyakran. (Tényleg, ez jutott eszembe tegnap, hogy kellene lennie olyan funkciónak a Flixteren (ahol a mai napig 1138 filmet értékeltem), hogy statisztikát készít, hogy a filmek közül, amiket értékeltél hány országban készültek, meg melyik évtizedben. Pl megmondaná, hogy Te eddig 50 országbeli filmet láttál, ebből 1 libanoni, egy lapppföldi, x amerikai, stb., és y készült a '90 es években, z a '80-asban, stb...)
Aztán társaság híján hazabattyogtam (mára és holnapra ez a probléma megoldódott), majd folytattam a Flash Forward és South park nézést, és próbáltam nem paráztatni magam a fogorvoson. (Flash Forward nagy ötlet egyébként, egyelőre középszerű megvalósítással, és azért Joseph Fiennes sokkal kevésbé tehetséges, mint a bátyja (és bár ezek a Fiennes-ok mind androgünök, de J.F.-ből simán kinézem, hogy még meleg is.))


Ma meg még könyvtár, mert szabinap, aztán asszem végre megbocsátok annak, aki múlt vasárnap úgy felültetett (mert megjött persze aztán az eszkuzáló email), de ha lehetséges pasiról lett volna szó, akkor ebből sokkal komolyabb következtetéseket vonok le, este meg tali Katzéval.

Nincsenek megjegyzések: